הכל על פרח הגיבסנית

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

את פרחי הגיבסנית כנראה שכבר ראיתם במקום כזה או אחר. מדובר באחד מסוגי הפרחים הנפוץ והורסטילי ביותר- הגיבסנית מתאימה לסידורי פרחים יבשים, סידורים חיים, כרקע בגלגלי אבל, כשיח יציב בשערי פרחים לחופות ובכל מקום פרחוני ויפה. בואו לגלות כל מה שצריך לדעת על הגיבסנית!

 

הגיבסנית-

הגיבסנית היא סוג של צמח ממשפחת הציפורניים שמגיע במגוון צבעים ונפוץ במגוון מקומות. הפרחים של הגיבסנית נראים כמו פרחי נייר קטנים שיושבים בקצה של זרדים דקים וחומים, הצמח הוא עשבוני ולפעמים אף מתייחסים אליו כשיח פרחוני.

הפרחים של הגבסונית הם אמנם קטנים אבל הצמח כולו יוצר מראה מרשים ופרחוני שמזכיר מעט פתיתי שלג או פריחה של שדה- אוסף הפרחים הקטנים יוצר מראה עשיר ומתוק שמתאים לכל זר וכל אירוע. אם אתם מחפשים את ממלא המקום המושלם הגיבסנית היא הצמח בשבילכם- למידע נוסף לחצו כאן.

פרח גיבסון

אילו סוגי גיבסנית יש?

פרחי הגבסנית פורחים בגווני הלבן והוורוד ולפעמים אף צובעים את הפרחים בצבעי פסטל בהירים. זרי הגיבסנית לרוב מגיעים במחיר נגיש ובמצב טוב משום שהצמח מחזיק לתקופות ארוכות, הוא יחסית יבש ולא דורש יותר מידי טיפול- גם בתור זר פרחים וגם במהלך הגידול. באנגלית הגיבסנית נקראית “baby’s breath” משום שהפרחים הקטנים מזכירים מעט עעננה או נשיפה של צבע עדין.

הגיבסנית נחשבת לעדינה, נשית, קלה לטיפול, אמינה לסידורים מסובכים ויציבים, היא נגישה במחיר וכמובן מרשימה במראה. הסוגים השונים של הגיבסנית הם רבים אבל בזכות כך שהצמח עצמו קל לצביעה לרוב הצבעוניות מגיעה ממקורות חיצוניים- הגיבסנית הלבנה היא הקלאסית ורוב הצבעים שתראו בדוכנים הם או זנים נדירים או צבועים בצבע מלאכותי.

 

מה צריך לדעת על גיבסנית?

הגיבסנית היא הצמח האולטימטיבי לזרי פרחים, הצמח הוא יבש והוא שומר על מראה נקי וטרי לתקופות ארוכות, הפרחים שלו נובלים לעתים מאוד רחוקות והוא תופס המון נפח ונראה מרשים גם בכמויות קטנות. הגיבסנית היא צמח יחסית נגיש במחיר והיא הצמח האולטימטיבי להמון מטרות. גם בתור צמח מיובש הגיבסנית מככבת- צורת הפרחים שלה והגבעולים היחסית יבשים שלה הופכים אותה לפרח שמאוד קל לייבש והגיבסנית לא משתנה יותר מידי במראה בין הגרסא הטרייה שלה למיובשת.

 

לסיכום-

הגיבסנית היא אחד מפרחי הזרים הנפוצים ביותר בעולם. הפרחים הקטנים והעדינים שלה מגיעים במגוון צבעים, הם נוחים לטיפול, לגידול ולייבוש. המראה שהצמח מייצר הוא עשיר, מלא נפח, נשי ומתוק ובסך הכל מדובר בצמח שנוח לעבוד איתו וכיף לקבל.

הגיבסנית עצמה מגיעה ממשפחת הציפורניים והצבע הנפוץ ביותר שבו היא פורחת הוא לבן. הגיבסנית היא צמח נגיש מבחינת מחיר והוא שומר על מראה טרי ופרחוני לאורך זמן, גם בתור צמח יבש. אם אתם מחפשים את הפרח המושלם שיעשיר וישדרג את הזר שלכם הגיבסנית היא הפרח בשבילכם!

פרח גיבסון