השכרת מיניבוס – כמה זה באמת צריך לעלות?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

החלטתם שיוצאים לטיול. השמיים מתבהרים, הימים מתארכים, ומתחשק לכם להעמיס את עצמכם ואת החבר'ה על רכב ופשוט לנסוע. וזה יכול להיות באמת עד כדי כך פשוט! עם השכרה של שירותי הסעות, שיוכלו להקצות לכם מיניבוס וגם נהג חבר'המן, שידאג שתגיעו ממקום למקום בבטחה, והכי חשוב – ביחד.

אז איך נתמצא בכל החברות והשירותים, ואיך נדע שאנחנו מקבלים את המחיר הכי טוב,  ואת השירות הכי מקצועי? אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר, ולעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה, והנבונה.

 

למה בכלל מיניבוס?

מחירון מיניבוסים יכול לבלבל גם את האדם הכי החלטי בעולם. האפשרויות רבות, האופציות נרחבות, ושפע זה אמנם דבר חיובי בסופו של דבר, אבל יכול מאוד מהר לגרום לנו לאבד פוקוס. עם זאת,  ברגע שנבין כמה פרמטרים פשוטים, ונפענח את הצרכים שלנו, נוכל לשכלל ולהגיע לבחירה המדויקת ביותר לנו.

המיניבוס – כשמו כן הוא – אוטובוס קטן. טיול שנתי של ארבע כיתות זקוק לצי של אוטובוסים, זה נכון. אך טיול חברה, למשל, או הסעות לחתונה (ושיהיה במזל!) יכולים להסתפק במיניבוס מפנק. אז בואו נפענח רגע את הקריטריונים השונים שישפיעו על הבחירה, ועל המחיר, שלא בשמיים הוא, אגב.

 

סוג הרכב

קודם כל, חשבו במדויק כמה תהיו. מיניבוסים שונים מציעים גדלים שונים ומספר מושבים שונה, וחבל שתבחרו במיניבוס שקטן או גדול מדי עבורכם.  בדקו האם למיניבוס שלכם יש פינוקים שונים שהיום כבר מזמן הפכו ממותרות להכרח – כמו למשל מערכת קירור וחימום, וילונות, כיסאות נוחים, מערכת שמע המאפשרת תקשורת עם הנוסעים (מומלץ במקרה של סיור לימודי) ומערכות הטענה במושבים – כי הי, חבל להיתקע בטיול בלי בטרייה, לא?

 

לאן נוסעים?

חלק מחברות ההסעות מחשבות את המחיר גם לפי הקילומטראז' שעובר הרכב הנוסע. נסו להבין – האם אתם זקוקים למיניבוס שיסיע אתכם הלוך וחזור לנקודה מסוימת, נגיד לחתונה? במקרה כזה הנהג מחכה לרוב מספר שעות ברכב עד לחזרתם של הנוסעים, דבר המשפיע כמובן על המחיר לכאן או לכאן.

או שמא מדובר בטיול או סיור עם מספר נקודות עצירה? חשבו את המסלול והבינו את הצרכים שלכם. טיול המתפרש על פני מספר ימים, לדוגמא, יתומחר אחרת לחלוטין מטיול של כמה שעות, או של יממה. ואם כבר על טיול של כמה ימים דיברנו – חווית הנסיעה תהיה חיובית ונעימה יותר, כשהיא כוללת נהג כשכבר הכרנו. תחשבו על זה.

חלק מחברות שירותי ההסעות יכולות לספק גם נהגים דוברי אנגלית, למקרה של קבוצת תיירים מחו"ל – ולשדרג פלאים את החוויה שלהם כאן. חשיבה מדוקדקת מראש על כל הקריטריונים תפקס אתכם, תתרום לתכנון הטיול, וגם תוזיל משמעותית את מחירי ההסעה – כי כך תוכלו לבנות הצעה שמתאימה בדיוק לצרכיכם. מאחלים לכם נסיעה נעימה ובטוחה!

השכרת מיניבוס