השכרת רכב לחודש – כל מה שצריך לדעת

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

השכרת רכב לפרק זמן ארוך יכולה להיות פתרון נוח ויעיל למצבים שונים, עבור נהגים רבים שאין בבעלותם רכב פרטי. החל משימוש זמני ברכב בעת ביקור בעיר אחרת או נסיעה לחופשה משפחתית. במאמר זה נציין את הדברים החשובים אותם צריך להביא בחשבון בעת השכרת רכב לחודש – היתרונות, השיקולים השונים בבחירת רכב ועד לטיפים לחיסכון וצמצום עלויות. 

 

יתרונות השכרת רכב לתקופה ארוכה

לשכירות רכב לפרק זמן ארוך של חודש או יותר יש מספר יתרונות בולטים:

  1. עלות נמוכה יחסית – מחירי השכרה לתקופות ארוכות נמוכים משמעותית ממחירי השכרה ליום או לשבוע. ככל שמשכירים לתקופה ארוכה יותר, המחיר פר יום יורד.
  2. גמישות – בשונה מרכישת רכב חדש, השכרת רכב מאפשרת גמישות רבה יותר. ניתן לשנות את סוג הרכב המושכר או להחזיר את הרכב, בהתאם לצרכים המשתנים של כל נהג.
  3. פחות דאגות – בעת השכרת רכב פרטי אין צורך לעסוק בתשלומים עבור ביטוח, רישיון, תיקונים ועוד. למעשה, כל אלה כלולים במחיר השכרת הרכב, מה שמאפשר שקט נפשי ופחות התעסקות פורמלית.

 

בחירת רכב שכור

 

השיקולים בבחירת רכב להשכרה

בעת השכרת רכב לתקופה ארוכה, חשוב לשקול מספר גורמים ולבחור את הרכב המתאים ביותר לצרכים שלכם:

סוג הרכב – לפני שתבחרו ברכב ספציפי, חשבו היטב למה אתם זקוקים. האם אתם זקוקים לרכב קטן וחסכוני או למשפחתי גדול יותר? האם יש צורך במרחב תא מטען גדול? מה היא רמת הנוחות והשכלול הרצויה?

גיל ומצב הרכב – רכבים חדשים מציעים חוויית נהיגה משופרת ובטיחות גבוהה יותר, אך גם יקרים יותר להשכרה. רכבים ממודלים ישנים יותר הם זולים יותר, אך עשויים להיות פחות אמינים ומאובזרים.

צריכת הדלק – רכבים קטנים וחסכוניים מבחינת צריכת דלק יכולים לחסוך לכם לא מעט כסף אם אתם צפויים לנסוע מרחק רב במהלך חודש השכרת הרכב.

 

טיפים למרבית החיסכון

כדי לחסוך כמה שיותר בעלויות הכוללות בהשכרת הרכב לחודש, הנה מספר טיפים חשובים:

השכרה מוקדמת – מי שמזמין את השכרת הרכב מספר חודשים מראש עשוי ליהנות ממחירים משתלמים יותר, בהתאם לתנאים של כל חברה.

הזמנת תקופה ארוכה יותר – מומלץ להזמין רכב להשכרה לפרק זמן ארוך ככל האפשר. מחירי החודש הראשונים זולים בהרבה לעומת מחיר השכרה ליום או לשבוע.

השוואת מחירים – מומלץ להשוות מחירים בין מספר חברות ולנסות לקבל הצעות טובות יותר על ידי משא ומתן. גם הזמנת רכב מחברה בעיר אחרת עשויה לחסוך כסף רב. למשל, רכב להשכרה בבית שמש עשוי לעלות לכם הרבה פחות מאשר רכב להשכרה בתל אביב.

אמצעי קידום מכירות – חפשו הצעות והטבות שוות לקוחות חוזרים, מבצעי מכירות, קודי קופון והנחות עבור שכירות רכב לפרק זמן ממושך.

 

לסיכום

השכרת רכב פרטי הוא פתרון נוח ונגיש עבור נהגים רבים במצבים שונים. בעזרת מספר טיפים אלו, תוכלו לבחור את הרכב המדויק עבורכם תוך בחירה מושכלת וצמצום עלויות.

הזמנת תקופה ארוכה יותר