חידושים טכנולוגיים שיעזרו לך לשמור על הרכב

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לצערנו הרב, תופעת גניבת רכבים הפכה נפוצה.

בהתאמה, גם פתרונות ההגנה והמניעה מפני פריצות.

בזכות מספר אמצעים טכנולוגיים תוכלו להקשות על הגנבים מלפרוץ לרכב שלכם.

אז אילו חידושים טכנולוגיים יעזרו לכם לשמור על הרכב שלכם? בואו נתחיל.

 

כללי ברזל להפחתת הסיכון לגניבות

ישנם סוגי רכבים מסוימים, ואזורי מגורים אשר מועדים לפריצות וגניבות יותר מרכבים ואזורים אחרים. גורמים אלו, משפיעים על בחירת המיגון לרכב שלכם.

כיום, קיימים שלל פתרונות מתקדמים המסייעים לצמצם את הסיכוי לגניבת רכבכם, וכן מסייעים לשמור עליו. מלבד הפתרונות הטכנולוגים עצמם, ישנם מספר כללי ברזל, אשר יפחיתו את הסיכוי לגניבות.

  • חנו את רכבכם באזור מרכזי ומואר ככל הניתן.
  • חניה פרטית הקרובה לבית, או חניית הרכב בחניון מוסדר, יצמצמו את הסיכון לגניבה.
  • אמצעי הגנה פיזיים – מנעולי הגה, הילוכים ודוושות.

 

מיגון פיזי

כאמור לעיל, ישנם אמצעי הגנה פיזיים לרבות מנעול הגה, הילוכים ודוושות. כמו כן, ישנה מערכת נוספת, מעין כספת, אשר על מנת להגיע לקודן, על הגנב לפרוץ ולנתק אותה, דבר הלוקח זמן ממושך יותר מניתוק קודן בלבד.

 

אמצעים טכנולוגיים למניעת הגניבה

הטכנולוגיה של ימינו, לא מפסיקה להתחדש, להשתכלל, ולהביא לשוק פתרונות ואמצעיים טכנולוגיים אשר אלו מסייעים להפחית פריצות. אמצעים אלו, אף מונעים את גניבת הרכב עצמו, גם לאחר הצלחת הפריצה אליו.

 

התקנת קודן לרכב

אחת הטכנולוגיות אשר מסייעת לנו לשמור על רכבנו, היא התקנת קודן לרכב. קודן למעשה הוא מעין לוח מקשים, אשר רק כאשר מוקש הקוד שנקבע מראש, ניתן יהיה להתניע את הרכב. התקנת קודן ברכב תתבצע אך ורק על ידי איש מקצוע מנוסה בתחום.

לעיתים בקודן יכולות לצוץ בעיות, אשר אלו לא יאפשרו את התנעת הרכב. על מנת להמשיך את השימוש ברכב, ניתן לבצע ניתוק קודן לרכב. ניתוק קודן הוא פתרון מהיר ופשוט אותו ניתן לבצע לבד על מנת להמשיך את היום כסדרו. לאחר מכן, יהיה עליכם לתקן את הקודן או להחליפו אצל חשמלאי רכב מוסמך.

 

מערכות אזעקה

כיום, ישנן מערכות אזעקה מתקדמות, אשר מלבד האזעקה המופעלת בעת ניסיון הפריצה, מסייעת באופן נוסף. מערכות אזעקה אלו, מתריעות למספר גורמים אודות הפריצה – לבעל הרכב, וכן למוקד שהוגדר מראש.

החידושים הטכנולוגיים האמורים, משולבים ברכב עצמו כבר משלב הייצור. קיום אמצעים אלו, הוא תנאי חובה בעת רכישת ביטוח מקיף לרכב.

 

בשורה התחתונה – השקיעו בהגנה

ראשית, השקיעו באמצעים טכנולוגיים המסייעים לשמור על הרכב שלכם, הדבר יצמצם את הסיכוי לפריצות וימנע גניבות. שנית, באם אחד מפתרונות המיגון תקול, פנו לאיש מקצוע מומחה מהתחום לטפל בבעיה ולפתור אותה.

 

רכב משפחתי