יצאנו לבדוק! זו ספקית האינטרנט שאתם בחרתם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מעל ל – 10 פוסטים נכתבו בימים האחרונים בנושא ספקית אינטרנט בקבוצת הפייסבוק השכונתית שלנו. מסתבר שהגיעו לשכונה עשרות דיירים שנכנסו למגדל חדש שהתאכלס ממש לפני כמה ימים. כולם ידעו לאיזו חברה להתחבר כדי לקבל אספקה של מים וחשמל (זה לא שיש פה מבחר גדול, כן?) אבל לא כולם ידעו איזו ספקית אינטרנט כדאי להם לבחור.

החלטנו לבדוק את העניין עבורם ולשאול את תושבי העיר כולה, כדי להגיע למסקנה. הישארו אתנו ותגלו את ספקית האינטרנט שבחרתם והגיעה אל המקום הראשון.

 

תכירו את הספקית המנצחת – טריפל C

הספקית שהגיעה אל המקום הראשון ללא מאמץ היא טריפל C שידועה כחברה שמספקת לא רק חיבור לאינטרנט, אלא גם מגוון רחב של שירותים נוספים, למשל:

  • מחשוב ענן
  • אבטחת ענן
  • גיבוי ו – DR
  • שירותי תקשורת עסקית ועוד

עכשיו, אחרי שערכנו לכם היכרות כללית עם החברה, אפשר להמשיך אל השלב הבא ולהציג בפניכם את הסיבות שגרמו לכם לבחור בה על פני המתחרות.

תכירו את הספקית המנצחת – טריפל C

הסיבה ה – 1 שבגינה בחרתם את טריפל C כספקית הטובה ביותר: האיכות

רבים מהתושבים בעיר בחרו בטריפל C בגלל האיכות של האינטרנט שלה. נאמר לנו לא פעם כי זו ספקית אינטרנט איכותית ומתקדמת שמאפשרת לגלוש במהירות וללא תקלות. זאת בניגוד לחברות אחרות שגורמות לגולשים לדפוק את הראש בקיר, בגלל שיש ניתוקים רבים מהרשת שמקשים עליהם ביום יום.

הסיבה ה – 1 שבגינה בחרתם את טריפל C כספקית הטובה ביותר האיכות

הסיבה ה – 2 שבגינה בחרתם את טריפל C כספקית הטובה ביותר: השירות

הסיבה השנייה שגרמה לרבים לבחור בטריפל C נוגעת לשירות של נציגי החברה. נאמר לנו לא פעם כי מי שחוו תקלה חריגה כלשהי או מי שרצו לשדרג את החבילה הקיימת, קיבלו שירות מקצועי ואמין שאפשר להם לבצע את הבחירה הנכונה בהתאם לצורך שלהם. זאת בניגוד לספקיות אחרות שנוטות "לדחוף" ללקוחות שלהם חבילות שונות שלא מתאימות להם, רק בשביל שהחברה תוכל להרוויח יותר.

 

הסיבה ה – 3 שבגינה בחרתם את טריפל C כספקית הטובה ביותר: מתאימה לכולם

הסיבה השלישית והאחרונה שנכנסה אל מדריך זה נוגעת להתאמה המיטבית של החברה אל כלל הגולשים. מי מכם שקראו את הפסקה הראשונה בעיון רב, וודאי מבינים שמדובר בחברה שמספקת מגוון רחב של שירותים שמתאימים לא רק לאנשים פרטיים, אלא גם לבעלי עסקים מתחומים שונים.

 

השורה התחתונה – כולם בחרו בטריפל C

עכשיו תושבי השכונה החדשים וגם אתם, קוראים יקרים, יודעים שהכי משתלם לבחור בספקית טריפל C. בשלב זה יש בידיכם את המידע החיוני שיאפשר לכם לבחור נכון, כך שנותר לכם רק לשוחח עם נציג מטעם החברה ולבדוק איזו חבילה היא המתאימה עבורכם ביותר. נאחל שתדעו תמיד לקרוא ברשת את הדעה של חכמת ההמונים, כדי שתוכלו לבחור נכון בכל תחום.

יצאנו לבדוק! זו ספקית האינטרנט שאתם בחרתם