כיצד לסחור ביהלומים דרך האינטרנט?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בימינו, האינטרנט שינה את פני הדברים ככל שמדובר בתחום המסחר והשיווק. בעוד פעם היינו ניגשים לחנות על מנת להתעניין ברכישת יהלומים, היום- חלקנו הגדול כנראה נעשה את הצעד הראשון דרך המחשב שלנו. בין אם מדובר בבירור פרטים ע"י לקוחות פוטנציאליים ובין אם מדובר ברכישה של ממש- מומלץ לאנשי מקצוע בתחום היהלומים לדעת כיצד להשתמש באינטרנט ולרתום אותו לצרכיהם. מסחר ביהלומים ובתכשיטים דרך הרשת- הוא שונה בתכלית מאשר שירות פנים אל פנים, ועל בעלי המקצוע והמוכרים להסתגל לשינויים המשמעותיים שמהפכת האינטרנט הביאה איתה בשנים האחרונות.


רכישת יהלומים היום ופעם

טרם ימי האינטרנט, כשהיינו מעוניינים ברכישת תכשיטי יהלומים- היינו לרוב ניגשים לחנות תכשיטים מומלצת, ובוחרים מתוך ההיצע הקיים בה. האינטרנט שינה לחלוטין את פני הדברים, וכיום? במספר לחיצות אנו נחשפים להיצע ענק של טבעות אירוסין, צמידי טניס, שרשראות, וכל שנחפש בהקשר של יהלומים. בתי עסק רבים דואגים להציג לנו את קטלוג המוצרים שלהם בצורה ברורה, ולעתים גם מוסיפים תמונה של התכשיט במצבו הטבעי- כשהוא ענוד על הגוף. אפילו לקוחות שמעדיפים לגשת לחנות, ולבצע רכישה באופן בלתי אמצעי- לרוב יעשו את הצעד הראשון דרך האינטרנט. אתרי חנויות התכשיטים, לא רק מאפשרים לנו לראות אם ההיצע הוא בטעם שאנו מחפשים, אלא גם מאפשרים לנו להבין את טווחי המחירים ולראות אם הם מתאימים עבורנו. בירור ראשוני שכזה- חוסך זמן עבור הלקוחות והמוכרים, ויוצר למעשה סינון ראשוני המביא אלינו את הלקוחות הממשיים, מתוך קהל הלקוחות הפוטנציאליים.


מסחר ביהלומים דרך הרשת

בתור בעלי עסק- עלינו לנהל את האתר שלנו, או את החנות האינטרנטית- באופן הידידותי ביותר שניתן עבור הלקוח המשוטט. בחיפוש מילה, או ביטוי כגון טבעות אירוסין בורסה, נרצה להביא את הלקוח לדף המכיל תמונות ברורות וגדולות של היצע התכשיטים, ולא לשכוח גם לספק מחיר, פרטים טכניים על היהלומים, ותמונה של התכשיט כשהוא מונח על הגוף- לצורך פרופורציות.
בעלי עסק רבים משתמשים בחברות המתמחות בבניית אתרים וקידום שלהם, מתוך הבנה שאלו הם בין הכלים החשובים ביותר כיום. במידה ויש לנו חנות אינטרנטית- נגדיל את סיכויי המכירה דרך האינטרנט, במידה ונספק מדיניות ביטול\החלפה הוגנת, המוצגת במקום בולט לעין באתר שלנו.

מסחר ביהלומים כיום, נעשה בחלקו הגדול דרך רשת האינטרנט. בין אם מדובר בבירור פרטים לקראת רכישה, ובין אם הבירור יביא לרכישה אינטרנטית בסופו של דבר- תמיד נרצה להסביר פנים באופן הטוב ביותר, עבור הלקוח הפוטנציאלי המשוטט ברשת ומגיע לאתר שלנו. דברים שיכולים לעזור הם תמונות ברורות, מדיניות ביטול\החלפה הוגנת וברורה, בניית אתר נוח וידידותי למשתמש, וכמובן- העובדה שמה שמוצג באתר צריך להיות תואם את המציאות. התנהלות נכונה באינטרנט, בתחום במסחר ביהלומים ובכל תחום אחר- תביא אלינו לקוחות רציניים ואיכותיים.

אבנים יקרות