אני מכאן להוליווד: כך תתלבשי כמו הכוכבות הגדולות בעולם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הזוהר והגלואו של הוליווד יכולים להראות כאילו הם גדולים עלינו, אחרי הכל, נראה שלמפורסמים הגדולים שכולנו מכירות יש גישה למותגי המעצבים הטובים ביותר ולטרנדים האופנתיים ביותר. אבל אם את רוצה להתלבש כמו כוכבת ולהיראות כאילו את שייכת לשטיח האדום, אנחנו שמחים לבשר לך שאת לא צריכה לקרוע את הכיס. כל מה שאת צריכה זה להכיר את התכשיטים הנכונים ולהבין אין לשלב אותם בצורה המושלמת עם הבגדים שלך.

 

א׳ ב׳ של ג׳ ד׳

כשזה מגיע לתכשיטים, יש כמה תכשיטי מפתח שחיוניים לכל מראה בהשראת הוליווד. שרשראות עם נוכחות, טבעות גדולות ועגילים נועזים הם כולם חובה. כלל אצבע טוב הוא לחפש יצירות עם צבעים בהירים ועיצובים נועזים. כל דבר עם נצנצים או גבישי סברובסקי, אבני חן או יהלומים הוא גם הימור בטוח.

תכשיט

צבעונית או עדינה?

חשוב לזכור – את יכולה לרכוש את כל הפריטים ובאביזרים הנכונים, אבל אם לא תשלבי אותם יחד כמו שצריך, זה פשוט לא יעבוד. לכן חשוב מאד לאבזר את התכשיטים הנכונים בצורה הרמונית.

חשבי האם את מעוניינת לתכשט את עצמך בצורה נועזת, בולטת, נוצצת, צבעונית ושונה? האם שמת במצב רוח לבלוט ולהשתגע? או שאת יותר בכיוון של משהו פשוט, נקי וקלאסי? חשוב לתת לתכשיטים את המקום שלהם במידה והולכים על מראה נועז וללבוש ביגוד ניטרלי. במידה ואת בקטע של קלאסיקות, עגילי יהלומים צמודים או שרשרת תליון קטנה הן שתי אפשרויות נהדרות.

 

איפה תמצאי את התכשיטים המושלמים?

ברוכים הבאים לעולם של תכשיטי "גראס". שילוב של תשוקה, רגש וצבעים נועזים. תכשיטי ג.ר.א.ס נועדו לגרום לך להתבלט מהקהל. בין אם את יוצאת לעבודה, לדייט לילי, יצאת בנות, או סתם בא לך להפנט את הסביבה שלך, תכשיטי גראס הם הבחירה המושלמת. תכשיטי ג.ר.א.ס מעוצבים בדייקנות ותשומת לב לפרטים, מה שהופך אותם לייחודים ומיוחדים במינם.

תכשיט

עבודת יד

כל שרשרת עשויה בעבודת יד על ידי אמן, ואת יכולה ומוזמנת בהחלט לבחור מתוך מגוון של צבעים וסגנונות. מהפשטות והעדינות ועד לעיצוב המורכב של שרשרת קולר או שרשראות ארוכות ובעלות נוכחות, את יכולה למצוא את הפיס המושלם בשבילך לכל אירוע.

השרשראות של גראס מגיעות במגוון חומרים, מכסף סטרלינג ועד זהב 14 או 18 קראט. כל יצירה מעוצבת בקפידה כדי ליצור פיס אמנותי יפה שיחזיק מעמד לכל החיים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בין אם את מחפשת משהו פשוט או משהו נועז יותר, לתכשיטי גראס יש את התכשיט המושלם עבורך ללא כל ספק. משרשראות ותליוניםמועד עגילים וצמידים, כל תכשיט נועד לגרום לך לזרוח. אז אם את מחפשת להתלבש כמו כוכבת הוליווד, את פשוט צריכה לקפוץ לאחד מהסניפים של תכשיטי גראס. את עוד כאן? הקליקי כבר עכשיו – https://gras.co.il/heb/jewelry/necklaces.html

תכשיט