מקסימום תנועה במינימום עלות: ככה מזיזים את הגוף היום!

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

פעילות גופנית, כמו שאתם בטח יודעים, היא דרך חיונית לשמירה על בריאות הגוף והנפש כאחד. כיום יש אינספור דרכים להניע את הגוף שלכם, שכרוכות בעלות מועטה או אפילו ללא עלות בכלל. במאמר זה נספר לכם על סוגים של פעילות גופנית שפופולריים כיום,  ואותם תוכלו לשלב בשגרת היומיום שלכם ללא בעיה.

 

ריצה והליכה

הליכה היא אחת מצורות הפעילות הגופנית הכי פשוטות ונגישות. כל אחד יכול להחליט שהוא מתחיל ללכת בשכונת מגוריו או בפארק הקרוב. אתם יכולים להגביר את ההליכה ולהפוך אותה לריצה- שגם אותה אפשר לעשות בשבילים השונים שבעיר, בחינם לגמרי. אלה יכולים לעזור לכם לשפר את בריאות הלב וכלי הדם, לחזק את שרירי הרגליים שלכם וגם לעזור לכם לנקות את הראש מצרות היומיום.

כושר

אימונים בחדר כושר

חדרי כושר יכולים להציע לכם שלל אימונים, אם זה בהדרכת מאמן מקצועי או באופן חופשי בעצמכם. באמצעות מכשירים שונים אתם יכולים להפעיל קבוצות שרירים שונות בגוף וליהנות מאווירה תוססת מסביבכם של אנשים שעושים את אותו דבר כמוכם. חדרי כושר לא חייבים להיות יקרים- יש כאלה שמציעים מגוון תוכניות משתלמות עבור הלקוחות שלהם.

יתרון משמעותי בחדרי כושר הוא שהם מעניקים מסגרת שמחייבת אתכם באמת לבוא ולהתאמן- בניגוד לדברים פלואידיים יותר כמו הליכה. מצאו חדרי כושר רלוונטיים באזור שלכם באתר Fitter.co.il.

 

ריקוד

ריקוד היא דרך מצוינת לשלב בין פעילות פיזית לבין הנאה. אתם יכולים לעשות זאת במסגרת חוג ריקוד מאורגן או פשוט בסלון שלכם עם המוזיקה שאתם אוהבים. ריקוד לא רק שורף קלוריות אלא גם יכול לשפר את הקואורדינציה ואת הגמישות. שלא לדבר על היתרונות הרבים לנפש- זאת דרך נהדרת לעלות את מצב הרוח ולשחרר מתחים. ריקוד גם מתאים לאנשים בכל הגילאים ובכל רמות הכושר!

 

רכיבה על אופניים

עוד דרך להניע את הגוף היא לרכב על אופניים, אם כחלק משגרת היומיום של להגיע ממקום למקום או כרכיבת אימון ספורטיבי בזמן הפנוי. רכיבה על אופניים עובדת על קבוצת שרירים חיונית והיא שורפת קלוריות- תוך כדי שהיא מניעה אתכם בין מקומות ומאפשרת לכם לחקור את הסביבה שלכם. מבחינת הוצאה כספית, כל מה שאתם צריכים זה אופניים וקסדה. זהו!

כושר

יוגה

יוגה השתלטה על העולם בתקופה האחרונה, ולא בכדי. הדרך שבה היא מזיזה את הגוף שלנו ומאפשרת לנו לשמור על יציבות גם פיזית וגם נפשית הופכת אותה לפעילות ספורטיבית בעלת יתרונות רבים. אפשר למצוא חוגי יוגה במקומות רבים, שמחולקים לפי סוגי היוגה, רמת המתרגלים ועוד.

 

שחייה

אם יש לכם בריכה באזור, שקלו להתחיל לשחות או להשתתף בשיעורי אירובי מים. יש לשחייה ופעילות פיזית במים הרבה מאוד יתרונות- מפיתוח שרירים וגמישות ועד להפחתת מתח.

כושר