כל מה שצריך לדעת לפני השכרת מרחיק יונים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מצאתם את עצמכם מוקפים ביונים וקינים שמשבשים את חייכם? המרפסת נשלטת בידי גורם זר? לא יודעים למי לפנות והבית רק מתלכלך מיום ליום? יונה גרה לכם במחסן מבלי לשלם שכר דירה? נשמע שהגיע הזמן להזמין איש מקצוע להרחקת יונים שיעשה את העבודה וישנה את חייכם. אבל מה אנחנו בכלל צריכים לדעת לקראת השכרת מרחיק יונים? במאמר זה נסביר לכם הכל. 

 

יונים מרחיקים ולא מדבירים

אם הגיעה שעתכם להזמין מרחיק יונים, אנחנו כאן עם כל הטיפים. הדבר הראשוני שצריך לוודא הוא שמזמינים מרחיק יונים מקצועי. מרחיקי יונים ללא אישור תעסוקה ממשרד הבריאות או לא מקצועיים יכולים לחשוף אתכם ליותר מחלות מהיונים עצמכם באמצעות שיטות טיפול לוקות ואף להגדיל את הבעיה.

כשמדובר על הרחקת יונים מחיר הטיפול אינו גבוה לרוב, ויתבסס על כמות העבודה שמרחיק היונים מבצע בהתאם לכמות היונים שיש להרחיק. כפי שציינו לפני כן, מרחיק יונים אמור להרחיק את היונים ללא הדברה. הדברת יונים איננה יעילה ויכולה לחשוף אתכם לתביעה ממשרד הבריאות. אז לפני שאתם מזמינים מרחיק יונים וודאו כי יש ברשותו רישיון בתוקף להרחקת יונים.

 

באיזה אמצעים יש להשתמש?

בשוק הרחקת היונים כיום יש מגוון אמצעים להרחקת יונים ולהסרתם מאזור המחייה שלנו. השיטות הנפוצות כיום בשוק הן דוקרנים, רשתות ודחלילים. במקרי קיצון ניתן גם להרחיק את היונים "אלקטרונית" באמצעות השמעת גלים אולטראסוניים. הרעשים הללו, שבני האדם לא שומעים, מפריעים ליונים וגורמים להם לעזוב את המקום.

שימו לב כי רוב היונים מקוננות במקום גבוה יחסית, לפיכך את אמצעי ההרחקה יש להציב במקום גבוה. התייעצו עם מרחיק היונים שהזמנתם ושאלו אותו באיזה אמצעים ניתן להשתמש שיעזרו לכם בצורה הכי טובה להרחקת היונים מביתכם.

 

הרחקת יונים לוקחת זמן

היינו רוצים שביום אחד או אפילו ברגע אחד היונים יתעופפו להן ולסיים עם זה בשלום. אך זה לא תמיד המצב. הרחקת יונים עשויה לקחת יותר זמן ממה שנדמה ואינה תמיד מתבצעת בסבב אחד. במידה ואיש המקצוע עשה את עבודתו והיונים אכן לא נמצאות במקום, זה לא אומר שהן לא יחזרו או שלא נשארו ביצים.

 

מרחיק יונים חוסך זמן והוצאות נוספות

כשאנחנו מתעקשים לעשות את העבודה בעצמנו, לעיתים זה רק מגדיל את הבעיה יותר. לאחר כמה נסיונות לבד שלא צלחו בבית, ההמלצה היא להזמין איש מקצוע. להמשיך לנסות לפתור את הבעיה בעצמנו יכול לגרום לעוד נזק מיותר והוצאה כספית לא קטנה על האמצעים להרחקת יונים.

ההוצאה הכספית שמרגישה לנו גדולה מידי על איש מקצוע, יכולה להתבזבז יותר ואף כפול ממנה, כשננסה לרכוש שוב ושוב ושוב אמצעים שונים להרחקת יונים שלא ממש יעזרו או לא תדעו כיצד להשתמש בהן בצורה האפקטיבית ביותר.

דוחה יונים