כמה עולה מונית לנמל התעופה?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אחת הדרכים הנוחות ביותר להגיע מכל מקום אל שדה התעופה היא מונית.  מדובר בעובדה שידועה על מרבית הנוסעים לחו"ל. שכן, דרכים חלופיות עשויות לעכב אתכם בדרך ליד או לגרום לכם להיסחב במשך דקות ארוכות עם מזוודות בתנאי מזג אוויר שאינם אופטימליים. המדריך הנוכחי יאפשר לכם את כל הפרטים אודות העלות של מונית לנמל התעופה, כך שתוכלו להכין את הכיס שלכם מראש.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו לדעת פרטים אודות העלויות הללו

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים שיודעים דבר או שניים על עלויות של מונית לשדה התעופה. מדובר בעצם בנוסעים בגילאים שונים שמתגוררים באזורים שונים בארץ. המשותף להם זו העובדה שהם נסעו לא מזמן עם מונית אל שדה התעופה.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק של טסים לחול וציינו כי אנו צריכים לקבל פרטים בנושא כדי שנוכל לרכז את העלויות של המונית. לשמחתנו, מעל ל – 40 גולשים פנו וציינו שישמחו לסייע. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בתחום.

 

כמה עולה מונית לנמל התעופה ולמה זו שאלה מורכבת?

את המחקר המקיף בכל הנוגע לעלויות של מוניות אל שדה התעופה התחלנו לאחר שכתבנו את 2 הפסקאות שמופיעות לעיל. אנו מציינים זאת פשוט כי גילינו שמדובר בעניין קצת מורכב. שכן, שמנו לב שאלו שהזמינו מוניות מת"ל אביב לנמל תעופה בשעות הבוקר המוקדמות באמצע שבוע, שילמו סכום מסוים, בעוד אחרים, שביצעו את אותה נסיעה רק בשעות העומס (סביב השעה 8 וחצי) שילמו יותר. כך שהתברר לנו שיש קריטריונים שונים שקובעים את המחיר.

 

הקריטריונים שיקבעו את עלות הנסיעה

אם אתם מתכננים להזמין בקרוב מוניות לנתב"ג, כדאי שתדעו שיש קריטריונים שלפיהם המחיר צפוי להיקבע. הנה הקריטריונים הללו:

  • שעת הנסיעה
  • מספר המזוודות שיש ברשותכם
  • מספר הנוסעים
  • מקום האיסוף

 

פירוט מעמיק אודות הקריטריונים

עכשיו אפשר להסביר לכם שמקום האיסוף (או יותר נכון – המרחק משדה התעופה) צפוי לשנות את המחיר. ככל שתתגוררו במרחק קרוב יותר אל שדה התעופה, כך תשלמו פחות וההפך. אם תצאו בשעות העומס אל השדה, אתם צפויים לשלם מעט יותר, פשוט בגלל שהמונית כנראה תעמוד בפקקים והנסיעה תתארך. בנוסף לכך, אם יש לכם מספר רב של מזוודות, אתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים תוספת, פשוט כי יש סיכוי שיהיה צורך במונית גדולה יותר עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כי העלות של מונית אל שדה התעופה הינה מרוכבת. כדי שתוכלו לדעת את העלות המדויקת, עליכם ליצור קשר עם חברת מוניות ולהציג בפני נציג מטעמה את כל הפרטים אודות הפרמטרים שצוינו לעיל. אז, תוצג בפניכם הצעת מחיר שתואמת למצבכם. נאחל לכם בהצלחה בהליך וטיסה נעימה!

מונית לשדה התעופה