האם כדאי לבנות אתר באלמנטור?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בניית אתר יכולה להיות מסורבלת ולא פשוטה, ולפעמים יש צורך בלקחת שירותים של אנשים המתמחים בבניית אתרים, אבל לאלה שרוצים לעשות זאת בעצמם דרך ומעוניינים להשתמש באלמנטור כתוסף לבנייה המאמר הזה בשבילם.

 

מה זה אלמנטור?

אלמנטור הוא הבונה העמודים האולטימטיבי וחינמי של וורדפרס, המאפשר לך ליצור אתרי וורדפרס יפהפיים בצורה הקלה והמהירה ביותר.

 

מה כל כך ייחודי באלמנטור?

אלמנטור הוא הראשון, וכרגע בונה האתרים העיקרי שמציע אפשרויות עיצוב ללא גבולות. הוא כולל עשרות ווידג'טים שימושיים, ספריית תבניות מעוצבת להפליא, ערכת כלים עריכה ניידת ייחודית ותכונה המאפשרת לראות את היסטוריית השינויים בבנייה. אלה למעשה רק חלק מהתכונות הזמינות עבורכם.

 

יתרונות בשימוש באלמנטור:

חינם-

אלמנטור הינו תוסף חינמי ולכן במידה ואתם מעוניינים לשדרג את האתר שלכם ולא להוציא על זה כסף, תוכלו פשוט להוריד את התוסף.

 

למידה עצמית-

קיימים עשרות ומאות מדריכים באינטרנט לשימוש באלמנטור דבר המאפשר לכם את היכולת ללמוד לבד איך לעצב את אתרכם.

 

עיצוב-

אלמנטור הוא כלי עיצובי לבניית אתרים, במידה ואתם מעוניינים שהאתר שלכם יהיה סגנוני ויפה אלמנטור הוא התוסף שכדי להוריד ולהשתמש.

 

ממשק ידידותי-

דבר המאפשר למידה קלילה ונעימה.

 

עידכונים-

אלמנטור מוציא כל הזמן עידכונים חדשים ופיצ'רים חדשים ומעניינים שתוכלו להשתמש בהם על מנת לבנות את אתרכם.

 

איך אלמנטור עובד?

אלמנטור הוא תוסף לבניית אתרים המחליף את עורך הוורדפרס הבסיסי בעורך חזית חי (ממשק גרירה ושחרור), כך שתוכלו ליצור פריסות מורכבות באופן חזותי, ולעצב את אתר האינטרנט שלכם בשידור חי, מבלי שתצטרך לעבור בין העורך למצב התצוגה המקדימה. בונה הדפים מאפשר לך להגיע לאיכות עיצוב מהשורה הראשונה מבלי שתצטרכו להשתמש בקוד או CSS, או אפילו להסתמך על מפתחים לקבלת עזרה.

 

האם קיימת גירסא בתשלום?

כן, קיימת גירסא של אמנטור הנקראת אלמנטור פרו והיא עולה 99 דולר במידה ותרצו להתקדם בתחום ולבנות אתרים עם אלמנטור (עד 3 עם גירסא זו). בנוסף יש גם אלמנטור שנמכר ב49 דולר במידה ותרצו לעבוד רק על אתר אחד. ואם תרצו לעבוד בתחום יש את הגירסא שעולה 199 דולר שהיא עבור בנייה של 1000 אתרים. כל אחד מהגירסאות מגיע עם שירותי תמיכה ועידכונים.

 

איזה תמיכה יש לאלמנטור?

משום הפופלריות של אלמנטור לבניית אתרים, קיים מאגר רב של מדריכים וסירטונים להבנה ושימוש באלמנטור ולכן אם אתם חדשים בתחום תדעו שיש לא מעט מדריכים וכמו כן יש גם קבוצות בפייסבוק שמתעסקות בעזרה ותמיכה למשתמשים חדשים. בנוגע לתמיכה דרך החברה, תמיכה זו מגיעה רק בגירסאות בתשלום.

לסיכום, אלמנטור הוא תוסף נהדר לוורדפרס ולמי שרוצה לעצב את האתר שלו בקלות ובזמן אמת ולראות תוצאות תוך כדי עבודה.

 

איש דיגיטל