להוזיל את תשלומי הביטוחים שלכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כן! יש דרך בה תוכלו להוזיל את תשלומי הביטוח שלכם! כאן ריכזנו לכם מידע שיסייע לכם בביצוע הבדיקה הראשונית לאיתור הדרכים לייעול התיק הביטוחי שלכם. כי בסופו של דבר כולם רוצים לחסוך. אף אחד לא רוצה לשלם מחיר גבוה מידי על הביטוח שלו. מוזמנים לגלות איך זה עובד.

 

הבדיקה לאיתור הביטוחים הקיימים

על פי נתוני משרד האוצר, מעל 15% מהאוכלוסייה משלמת על כפל של ביטוח משכנתא. מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה לא יודעת על מה היא מבוטחת  והבלגן בתחום חוגג יותר מבכל תחום פיננסי אחר. מסיבה זו הוחלט במשרד האוצר להקים את מערכת הר הביטוח אליה כל חברות הביטוח יעבירו דיווחים וכך, מבוטח שירצה לקבל מידע על הביטוח שלו, יוכל להיכנס לאתר הממשלתי, להזין פרטים מזהים ולקבל את רשימת הביטוחים הקיימת על שמו. בדיקה זו מכונה בדיקת הר הביטוח.

 

הבדיקה המומלצת על פני הר הביטוח

יש את בדיקת הר הביטוח הנעשית באופן עצמאי ויש את הבדיקה המקצועית. והיא גם מומלצת יותר. גם אחרי שמתקבל דו"ח הר הביטוח, יש צורך בהמשך בירור הנתונים וזו הסיבה בשלה מבוטחים רבים מעדיפים לפנות אל סוכן ביטוח שיערוך עבורם את הבדיקה ויציג את התוצאות בצורה שהם מבינים.

על בדיקת הר הביטוח סוכני ביטוח לא גובים תשלום ומבוטח שלא עורך בדיקה כזו מפספס וחבל. מעוניינים לדעת מה קורה בתיק הביטוח שלכם? בדקו עכשיו >>>

 

מה מרוויחים מבדיקת הביטוחים?

במסגרת בדיקת ביטוחים ניתן להימנע ממצבים שונים ההופכים את התיק הביטוחי לריווחי פחות. הסיבות הם מגוונות:

 

מניעת כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו מבוטח משלם על ביטוח זהה לשתי חברות ביטוח. יש לו בעצם שני ביטוחים זהים למרות שאחד מספיק לו. במקרה כזה המבוטח לא מרוויח פיצויים גבוהים יותר בעת מימוש הביטוח וכאשר מגלים ביטוחים כפולים חשוב לבטל אחד מהם בהקדם האפשרי.

 

הוזלת מחיר הפרמיה

על ביטוח משלמים פרמיה חודשית. חברות הביטוח מתחרות ביניהן על הלקוחות וכך, לקוחות המעוניינים לחסוך עוקבים אחר השינויים בענף, מאתרים את הביטוחים שלהם ומשווים את הנתונים שלהם לנתוני הביטוחים המוצעים במשק. כך או כך, ניתן למצוא ביטוחים בתנאים שונים וחשוב לא להתבלבל וללכת רק אל הזול, חשוב לזכור גם את תנאי הפוליסה ומדד השירות.

 

ביטול ביטוחים יקרים או לא רלוונטיים

לא מעט ישראלים ממשיכים לשלם על ביטוח שהם כבר לא צריכים. זה יכול להיות ביטוח מבנה על מבנה שהם כבר מכרו הלאה וביטוחים נוספים שונים. לצידם, יש את אלו שמשלמים על ביטוחים יקרים מבלי לדעת על כך. עריכת בדיקת ביטוחים שגרתית היא הזדמנות לעריכת סדר בתיק הביטוחי. בדיקה כזו מומלצת לביצוע אחת לשנתיים וחצי. אל תחכו לרגע האחרון ופנו כבר עכשיו לראות איך אתם דואגים לעצמכם.

תשלומי ביטוח