איך להחליף מסך טלפון בעצמך

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם אתם ממש מתעקשים להחליף מסך טלפון בעצמכם, אתם חייבים לקחת בחשבון שישנם חלקים רבים מסביב למסך. מה זה אומר? בקצרה, זה אומר שבזמן פירוק של חלקים אלקטרוניים, קיימת תמיד הסכנה שמשהו ישתבש. לכן, מעבדת טלפונים מומלצת תהיה התשובה המדויקת בד"כ.

בכל זאת, ישנם לא מעט אנשים אשר מעדיפים לנסות להחליף מסך בטלפון לבד, וזה בסדר גמור. לפעמים, ישנם כל מיני תיקוני טלפונים שאכן ניתן לבצע לבד, אבל אם אתם עדיין בתקופת האחריות על המכשיר, כמובן שאין "לשחק" אתו ולפתוח כדי להחליף חלקים. זכרו תמיד שישנה מדבקה פנימית שנקרעת ברגע שאתם פותחים את המכשיר עבור תיקונים. המדבקה בטלפון נקרעה? הוסרה האחריות! בכל זאת, איך להחליף מסך טלפון בעצמך?

מכשיר סלולר

רוצים להחליף מסך טלפון לבד? רכשו ערכות פירוק טלפונים!

שימו לב, עבור מי מאיתנו שמעוניין להרגיש טכנאי טלפונים מדופלם, תוכלו לרכוש ערכת פירוק טלפונים באינטרנט, בהתאם לדגם המכשיר שלכם. לרוב, ערכות פירוק יכללו למשל מברגים קטנים, לשוניות פלסטיק וכלי פלסטיק אחרים, שנועדו לחילוץ מסך הטלפון.

כדאי להזכיר שגם עם ערכות פירוק המיועדות ספציפית למכשיר שלכם, עדיין אפשר להסתבך. בכל מקרה, מעבדת טלפונים המבצעת תיקון טלפונים בקריות והאזור, תוכל לספק לכם מענה מדויק. תיקון טלפונים בקריות גם יכלול הסרה של פרסומות מרגיזות ממסך הטלפון שלכם, טיפול בטלפון שבור, החלפת מסך ועוד רבות.

מומלץ לצפות במדריכים ויזואליים (YOUTUBE)

רגע לפני שמאתרים מעבדת טלפונים מקצועית בקריות והאזור, כדאי לצפות בסרטוני הדרכה בערוצי YOUTUBE. סרטון הדרכה לפירוק מסך טלפון עשוי לסייע לכם רבות, אך חובה לזכור שבישראל לא תמיד נמכרים בדיוק אותם הדגמים שנמכרים במדינות אחרות. לכן, סרטוני ההדרכה לא תמיד יוכלו להיות באמת מדויקים.

בכדי להיות בידיים עם טלפון שבאמת תוקן כמו שצריך, אתרו מעבדת תיקון טלפונים בקריות והסביבה, והימנעו מסאגות מיותרות. לא פעם, עדיף להשקיע כסף בתיקון ולא לנסות להחליף לבד, מה שעלול להוביל לגרימת נזק אפילו חמור יותר. זכרו, המון רכיבים אלקטרוניים מחוברים למסך ומה שאתם תפרקו, גם תצטרכו להרכיב חזרה!

פירוק מסך של טלפון ללא אחריות – כדאי?

אם אתם אוהבים לפרק ולהרכיב, יכול להיות שאפילו תמצאו הנאה אדירה בפירוק הטלפון שלכם. פירוק מסך טלפון לבד מצריך ממכם שמת דגש והקפדה על כלל הרכיבים המפורקים. במילים אחרות, פירוק מסך טלפון מצריך פירוק חלקים נוספים המחוברים למסך (כמו מגעי TOUCH לדוגמה).

כשאתם מפרקים את המסך לבד, הקפידו לעשות זאת לאט ובזהירות, אל תמהרו לשום מקום. אם אפשר, נסו להכין מראש מאגר קטן של חלקי חילוף לטלפון. כנסו לחנויות אינטרנטיות ובררו מחירים על כל מיני חלקי חילוף, שניתן לקנות בדרך כלל די בזול. הסתבכתם? צרו קשר עם מעבדת תיקון טלפונים בקריות.