מנוע החיפוש החכם שיעזור לכם להתאים את המתנה ליקירכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

היקרים לכם חוגגים אירוע משמח או שמא סתם בא לכם לשמח אותם בלי סיבה מיוחדת? אין כמו לקבל מתנה מפתיעה. אבל איך בוחרים מתנה מתאימה? אחת כזאת שאומרת "חשבתי עליך" בו זמנית קולעת למי שהם ותהלום גם את האירוע שאתם חוגגים? הכירו את FitGift, מנוע החיפוש שיעשה לכם סדר בבלאגן!

 

מחפשים מתנה מושלמת? אתם לא לבד

למי מאיתנו זה לא קרה – נכנסים לחנות במטרה לקנות ליקרים לנו מתנה. יש לנו אימג' בראש ותקציב שהחלטנו עליו, ואנחנו נחושים – כמה דקות ואנחנו בחוץ. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד – החנות עמוסה כל טוב ואולי כדאי להוסיף עוד כמה שקלים לתקציב..? דילמות דילמות.

למרבה השמחה, אתם לא לבד! FitGift מנוע החיפוש החכם העוזר לכם להתאים את המתנה ליקירכם ישמח לסייע לכם במלאכת הבחירה, עם שלל מתנות מדהימות לפי קונספט, בטווח מחירים רחב, כך שכל אחד יוכל למצוא את המתנה המושלמת עבורו בקלי קלות.

FitGift

מתנה לכל אירוע

לא משנה אם אתם חוגגים לבני הזוג, ההורים, הילדים או החבר הטוב ביותר, יש מתנה שתתאים לאירוע יותר מאחרות. למשל, לחג האהבה נהוג לתת מתנות קיטשיות כמו מארז שוקולדים וזר פרחים, ליום הולדת לעומת זאת נחפש מתנה עם טאצ' אישי שמראה לאהובכם כמה טוב אתם מכירים אותם וליום נישואין נעדיף חוויה משותפת.

מנוע החיפוש החכם יאפשר לכם לקדם את תהליך החיפוש ולמצוא את המתנה המושלמת תוך פרק זמן קצר ובהתאם לתקציב שלכם, כך שתחסכו לא מעט זמן וכסף.

 

המתנה המושלמת – דברים שכדאי לקחת בחשבון

אומרים שהעיקר הכוונה, אבל מצד שני אומרים שהדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות… אז בכל הקשור למתנות כדאי ללכת על בטוח ולהתחשב בכמה דברים חשובים:

  • מושא המתנה: במילים פשוטות – מיהו אותו היקיר לו אתם קונים מתנה ומה מחבר ביניכם. האם מדובר בקשר רומנטי, קשר משפחתי קרוב או אולי יש לכם תחביב משותף ששמור רק לכם? כל אחד יוכלו לתת לכם כיוון לסוג המתנה המועדף.
  • דברים מחוץ לתחום: אם יש דברים שהוא לא אוהב, צבעים אסורים (למשל בגלל קבוצת כדורגל יריבה) או מאכלים שהוא נמנע מהם (מטעמי דת, דיאטה ומה שביניהם) – הימנעו מהם.
  • תקציב: לפנק זה כיף ונעים מאוד לקבל מתנה מושקעת. אבל יש מתנות מדהימות, מושקעות ומפנקות בכל תקציב שהוא. לכן, כדאי לבחור את התקציב בהתאם ליכולות שלכם ונסיבות האירוע. מישהו שאוהב אתכם לא ירצה שתפשטו רגל כדי לשמח אותו.

לסיכום, המתנה המושלמת הוא מושג סובייקטיבי וכל אחד מאיתנו יתאר אותו קצת אחרת. עם זאת, אנחנו מקווים שהטיפים שנתנו לכם ביחד עם מנוע החיפוש החכם יאפשרו לכם לבחור את המתנה המושלמת עבורכם ועבור מי שאתם אוהבים.

FitGift