לימודי סייבר וכניסה לתחום המבוקש בהייטק

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

תחום הסייבר הוא אחד מהתחומים המפותחים ביותר בתעשיית ההייטק הישראלית, חברות ישראליות רבות הצליחו לגדול ולהפוך לחברות מצליחות בשוק הבין לאומי, צ'ק פוינט היא הדוגמא הישראלית המוכרת ביותר לחברת סייבר כזאת, כיום יש בישראל 728 חברות שעוסקות בסייבר ועל כן לימודי סייבר וכניסה לתחום המובקש בהייטק הפכו לשאיפה של ישראלים רבים.

מכללת האקריו מציעה מגוון קורסים בהייטק ובפרט בתחום הסייבר, קורס סייבר ואבטחת מידע Ethical Hacking הוא אחד מספינות הדגל של המכללה, מדובר בקורס מקיף ורציני שמכין את בוגריו להשתלבות בתחום הסייבר בשוק הישראלי.

מידע מאובטח

מה כולל קורס הסייבר ואבטחת המידע

קורס הסייבר ואבטחת המידע של האקריו כולל חומר רב הרלוונטי לתחום, בין היתר הקורס כולל את החומר הבא:

התלמידים לומדים לבנות אתרים בצורה בסיסית, לאחר מכן הם מתחילים להבין כיצד לתקוף אותם. לאחר מכן יכיר התלמיד את מערכות ההפעלה לשרתים מתוצרת מייקרוסופט וכן את מערכת ההפעלה של לינוקס, מערכות אלה פופולאריות בקרב חברות רבות במשק. בהמשך התלמידים לומדים על רשתות של סיסקו, התלמידים יתכוננו לבחינה שבמידה ויעברו אותה בהצלחה יזכו לתעודת CCENT שמכשירה אותם כטכנאים ואנשי אבטחת מידע. כמו כן, הידע שעובר במהלך המודול הזה קריטי להבנת עולומות הסייבר והתקיפה ויאפשר לתלמידים לבנות רשתות מאובטחות יותר.

לאחר מכן התלמידים ילמדו על תשתית הסייבר, במהלך מודול זה התלמידים יכירו את איומי הסייבר הקיימים בעולמנו וכן איך להתמודד עם מתקפות סייבר בזמן אמת. המודול הבא ידגים לתלמידים כיצד להפוך לאדמין בכל מערכות ההפעלה מה שמאפשר גישה בלתי מוגבלת למידע שעל המחשב.

לבסוף ילמדו התלמידים על ביצוע מתקפות תשתית מתקדמות, תכנות מונחה אבטחה בפייתון, השתלטות על אתרים, אבטחת טלפונים סלולאריים כולל אנדרואיד ו-IOS, סוסים טרואיינים ועוד.

מבנה הקורס

הקורס כולל 520 שעות לימוד, במהלכן התלמידים נמצאים בהרצאות, מעבר לכך יש 390 שעות תרגול המבוצעות במעבדות ומדמות את העבודה בזמן אמת. את הקורס ניתן לקחת במסלול לימודי בוקר אשר מתקיים שלוש פעמים בשבוע ואורך כ-7 חודשים או במסלול לימודי ערב אשר מתקיים פעמיים בשבוע ואורך כ-14 חודשים.

למה לבחור בתחום הסייבר

תחום הסייבר בישראל מפותח מאוד ביחס לשאר העולם, כמות החברות בישראל שמתמחות בסייבר גדול מאוד ועל כן ישנה דרישה מתמשכת של אותן חברות לעובדים מיומנים. כמו כן, קשה לאתר עובד מתמחה בתחום הסייבר ולכן ההכשרה שמספקת האקריו בנושא מעניקה לתלמידים קרש קפיצה בתחום.

כיום עובדים בשוק הסייבר הישראלי כ-20,500 איש, ממחקר של מערך הסייבר הלאומי עולה כי כמות העוסקים בתחום עולה מדי שנה בכ-12 אחוזים וכן כי בשנים הקורות יידרשו לפחות 800 עובדים חדשים מדי שנה.

בחירה בקריירה בתחום הסייבר היא בחירה בטוחה, מדובר בשוק מתפתח וגדל באופן תמידי, מי שיוכל לסייע לעצמו להיכנס לשוק הזה באמצעות קורס שייתן לו את הכלים להצלחה יזכה בקריירה טובה ומתגמלת.