למה חשוב להנגיש את האתר שלך למובייל?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעלי אתרים רבים יודעים שעליהם לבצע הנגשה של האתר למכשירים ניידים, אך מעטים הם אלה שמכירים בחשיבות שבתהליך המדובר. הגענו למסקנה זו, לאחר שקיבלנו עשרות פניות מצד גולשים שביקשו לקבל מידע עדכני בנושא. החלטנו שלא להישאר אדישים להתעניינות והוצאנו את המדריך הנוכחי שיענה על השאלה המתבקשת. הישארו אתנו ותגלו למה עליכם להנגיש את האתר למובייל? ואיך תוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר?

 

הקדמה – מהפכת המכשירים הניידים

המכשירים הסלולאריים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הם מאפשרים לנו לעבוד מרחוק, לקרוא חדשות, לגלוש ברשתות חברתיות ולבצע רכישות מקוונות. כידוע, יש מגוון עצום של מכשירים ניידים מדגמים שונים, כך שיש צורך בהתאמה של האתר, כדי שזה יוצג בכל מכשיר באופן מותאם ונוח לגלישה. יודעי דבר בתחום יציינו בפניכם שההגדרה המקצועית של תהליך זה נקראת "הקמת אתר רספונסיבי". בשורות הבאות נציג בפניכם את החשיבות שבהקמת אתר זה.

 

הקדמה – מהפכת המכשירים הניידים

סיבה ראשונה – כדי לאפשר חווית משתמש טובה

חשוב להנגיש את האתר למובייל כדי לאפשר לגולשים ליהנות מחוויית משתמש. שכן, כל בעל אתר שואף לכך שהאתר שלו יענה על הקריטריונים הבאים:

  • ייראה טוב
  • יאפשר גלישה חלקה ולא "מקרטעת"

הדבר מתאפשר כמובן באמצעות הנגשת האתר למובייל. נדגיש שיש בעלי אתרים שלא מסתפקים בהנגשת האתר בלבד. אלה בוחרים לפנות לחברה מקצועית שתבצע עבורם פיתוח אפליקציה חנות, כדי שהגולשים יוכלו לבצע את הרכישות של המוצר או השירות גם באמצעות אפליקציה.

 

סיבה שנייה – בגלל תדירות השימוש הגבוהה

כאמור, אנו עושים שימוש יומי במכשירים הניידים. יש מי שיאמרו שהמכשיר הנייד שלהם צמוד אליהם מהרגע שבו הם פותחים את העיניים ועד הרגע שבו הם נרדמים. עובדה זו מצריכה הנגשה של האתר למובייל. שכן, יש לא מעט גולשים שנכנסים לאתרים דרך הפלאפון. חשוב לציין שניתן לבצע את ההליך בקלות תוך בניית אפליקציות פלאטר שמאפשרת להמיר את אתר השופיפיי או הוורדפרס לאפליקציה.

סיבה שנייה - בגלל תדירות השימוש הגבוהה

אני בעניין! איך עושים את זה?

סביר להניח שהבנתם בשלב זה את החשיבות הגבוהה שבהנגשת האתר שלכם למובייל. כעת אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית שתבצע עבורכם את ההליך תוך זמן קצר. נציין שתוכלו להגיע לחברה מומלצת תוך חיפוש קצר ברחבי הרשת. שכן, יש אינספור המלצות שמופיעות בלשונית הביקורות של גוגל, קבוצות פייסבוק ופורומים. פנייה חכמה לחברה מומלצת תאפשר להחזיק באתר איכותי עם חוויית משתמש טובה.

 

השורה התחתונה: הגיע הזמן להנגיש!

עד כאן המדריך שהציג את החשיבות שבהנגשת האתר למובייל. בשלב זה יש בידיכם את המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה מומלצת שתבצע את ההליך עבורכם. נאחל בהזדמנות זו שתיישמו את ההליך תוך זמן קצר, כדי שתוכלו לראות את התוצאות בהקדם.

הקדמה – מהפכת המכשירים הניידים