כמה אמורה לעלות החלפת מסך של אייפון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות מצד בעלי אייפונים רבים שמתלוננים על הקושי במציאת מעבדה שמציעה מחיר הגון להחלפת המסך של המכשיר שלהם. עובדה זו גרמה לנו לצאת לשטח ולערוך בירור עם כמה מעבדות שונות, כדי להבין כמה צפוי לעלות הטיפול המדובר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל המידע שחיפשתם, אבל לא ידעתם איפה למצוא.

 

העלות של החלפת מסך לאייפון משתנה בהתאם לפרטים שחשוב להכיר

החלפת מסך לאייפון נחשבת לטיפול הנפוץ ביותר שבא לידי ביטוי במעבדות השונות. מסתבר שמרבית הלקוחות שמגיעים אל המעבדת מבקשים להחליף את המסך בגלל הסיבות הבאות:

  • שבר
  • שריטה
  • סדק

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות, עליכם לדעת כי המחירים משתנים בהתאם לסוג המכשיר שיש ברשותכם. כך שעליכם לדעת תחילה מה שם המכשיר. האם יש לכם אייפון PRO 12, או אייפון פרו 11 וכו'.

מסך אייפון

העלות של החלפת מסך לאייפון לפי סוג המכשיר

חשוב שתדעו שהמחירים עשויים להשתנות ממעבדה אחת לאחרת. אנחנו נציג בפניכם כעת את המחירים הממוצעים שיש ברשותנו לאחר שריכזנו את כל המידע. אם יש לכם אייפון דגם 11 או 11 פרו, אתם צפויים לשלם בין 400 ₪ ל – 500 ₪. אם יש ברשותכם אייפון 12 או אייפון פרו 12, אתם צפויים לשלם בין 550 ₪ ל – 650 ₪.

המחיר עולה בכ – 150 ₪ ויותר אם יש לכם אייפון 13, אייפון פרו 13 או אייפון 13 פרו מקס. לקבלת הצעת מחיר להחלפת מסך באייפון לחצו כאן ותקבלו את ההצעה המדויקת עבור המכשיר שלכם.

 

העלות היא לא העיקר

אנחנו כאן כדי לומר לכם שהעלות של התיקון היא לא הקריטריון החשוב ביותר. עליכם לשים בראש ובראשונה את האיכות של השירות. שמענו כבר על מקרים שבהם אנשים העבירו את האייפון לטיפול וקיבלו אותו עם מסך חדש, אבל לא איכותי. כלומר, מסך שלא מקבל את המגע ב – 100% ולא מאפשר להתנהל עם הפלאפון בנוחות.

מסך אייפון

בחירה במעבדה מומלצת – כך עושים זאת נכון

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים במעבדה איכותית ומומלצת, כזו שתתקין לכם מסך חדש ואיכותי, עליכם לערוך חיפוש אחר מעבדה מומלצת. אנו מציעים לכם לשאול חברים ומכרים שיש להם אייפון איזו מעבדה נתנה להם שירות טוב בנושא זה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם פונים למקום מקצועי ומומלץ. אם אין לכם את מי לשאול, תמיד אפשר לקרוא חוות דעת אודות מעבדות שונות ברחבי הרשת.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את העלויות הממוצעות של החלפת מסך באייפון. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולפנות אל מעבדה מוסמכת ומומלצת. תזכרו להשאיר את המחיר בצד ולשים דגש על האיכות של השירות והטיפול.

מסך אייפון