3 דרכים איך לשמח את אשתך ביום האהבה

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

יום האהבה מגיע, וזה הזמן המושלם לחגוג את הזוגיות שלכם ולהפתיע את אשתך בדייט רומנטי במיוחד.

ארוחה מושקעת, יום ספא מפנק או פיקניק בחיק הטבע – הכנו עבורך כמה רעיונות לדייטים מיוחדים ליום האהבה.

כל מה שצריך כדי לשמח את אשתך ביום האהבה זה אוכל טוב, ין משובח וכמה אביזרים ליצירת אווירה חלומית מהסרטים

 

דייט ביתי עם מארז יין מפנק

אם יש משהו שלמדנו בימי הקורונה, זה שלא חייבים לצאת מהבית כדי להנות מדייט מושקע, מפנק ורומנטי. במיוחד כשזה מגיע למועדים כמו יום האהבה, המתנה האמיתית היא המחשבה וההשקעה שלכם, והיא לא חייבת להיות אובייקט פיזי.

יום האהבה הוא הזדמנות לארגן לאשתך את הדייט הביתי המושלם, ולבשל לה ארוחה מושקעת עם כל המנות שהיא הכי אוהבת. אפשר להתארגן על ארוחה רומנטית גם אם אתה והמטבח לא ביחסים הכי טובים: טייק אווי ממסעדה ששניכם אוהבים יסגור את הפינה. בין אם אתה מבשל בעצמך או מזמין משלוח, חשוב לשים לב לעיצוב ולהגשה: לארגן את השולחן בצורה אלגנטית, להוסיף זר פרחים יפה ואולי גם תדליק כמה נרות כדי ליצור תאורה נעימה ומיוחדת. להשלמת החוויה תוסיף מארז יין משובח, שיכניס אתכם לאווירה רומנטית במיוחד.

 

יום ספא

השגרה יכולה להיות קשה ומלחיצה, ויום האהבה הוא זמן מושלם לשכוח מהצרות של היומיום ולהנות מחוויה זוגית נעימה ומפנקת. תעניק לאשתך את הפינוק המושלם עם יום ספא ביתי, שכולל אמבטיה לאור נרות, מסיכות פנים מזינות ומסאז' להשלמת החוויה.

את האביזרים לספא הביתי אפשר להשיג בקלות – כל מה שצריך זה מסיכת פנים איכותית, שמנים לאמבטיה או פצצת אמבטיה, וקצת נרות ופרחים כדי להפוך את חדר האמבטיה שלכם לספא מהחלומות.

תן לה להרגיש כמו מלכה אמיתית, ותכין את כל האירוע כהפתעה בלי שהיא תחשוד בכלום, כך שהיא תחזור הביתה מהעבודה לדייט מהחלומות. אפשר להוסיף גם חלוק רחצה חדש ורך, נעלי בית חמימות, או קרמים בריחות נעימים. כטאץ' אחרון אתם יכולים להוסיף מארז יין ושוקולד, שיעזור לכם להשתחרר ולעבור למצב של פינוק זוגי.

 

פיקניק בנקודה רומנטית

אין דבר רומנטי יותר מפיקניק בחיק הטבע, במיוחד אם נשארים כדי להנות מהשקיעה. יש מגוון רחב של נקודות תצפית ציוריות ברחבי הארץ, ודרך נהדרת לשמח את אשתך היא לקחת אותה לאחד מהמקומות האלה בהפתעה. אם בחרת בפיקניק כבילוי רומנטי ליום האהבה, תזכור שהכי חשוב להתארגן כמו שצריך מראש – אתה לא רוצה להגיע למצב שכבר הגעתם למקום וגיליתם ששכחת להביא פותחן ליין. תתארגן מראש על סל פיקניק מפנק שכולל גבינות, לחמים ומאפים, וגם פירות חתוכים או סלטים. מארז יין מיוחד יסגור לך את הפינה של הדרינק.

 

בקבוקים