מהו מצבר סטארט סטופ ואיך לרכוש אותו דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

המצבר הוא אחד החלקים הכי חשובים ברכב. מדובר אמנם על רכיב פשוט אולם בלעדיו אפילו לא נוכל להניע את הרכב. בשנים האחרונות נכנס לשוק המצברים מצבר מהפכני שנקרא מצבר סטארט סטופ. המצבר הזה עובד בצורה חכמה ביחס למצבר הישן, מה שהוביל לא מעט נהגים להתעניין ברכישה שלו. כאן נספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על המצבר הזה. 

 

מצבר לרכב

המצבר הוא מעין סוללה שמותקנת בסמוך למנוע הרכב והתפקיד שלו הוא להעניק אנרגיה למערכות שלא אמורות להיות תלויות במנוע. תאורה, מולטימדיה ומערכת ההנעה עצמה כולן מקבלות את האנרגיה שלהן דרך המצבר. בשנים האחרונות נכנס לשוק המצברים מצבר שעובד בצורה חכמה יותר ונקרא מצבר סטארט סטופ. לנו חשוב קודם כל שתבינו איך ניתן לרכוש אותו.

מצבר לרכב

רכישת מצבר סטארט סטופ דרך הטלפון

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לרכוש את המצבר דרך הטלפון זה פשוט להיכנס אל מצבר סטארט סטופ, והם כבר יעשו את העבודה בשבילכם. בהתאם לסוג הרכב והמחיר שאתם יכולים לשלם תוכלו לקבל את המצבר הזה עד אליכם. אבל עד אז, כדאי להכיר את היתרון הגדול שיש למצבר הזה על פני מצברים אחרים.

 

מה היתרונות של המצבר הזה

היתרון הראשון של מצבר סטארט סטופ הוא בדרך הפעולה שלו. מדובר על מצבר שמזהה מצב שבו הרכב לא נמצא בתנועה ומכבה את המנוע. המצבר ימשיך לעבוד, ולכן אתם לא תרגישו שהמנוע נכבה, אך תוכלו להרוויח מכך שהמנוע לא יבזבז דלק ורק המערכות החיוניות של הרכב ימשיכו לעבוד.

 

עמידות לאורך זמן

עוד יתרון שיש למצבר הזה על פני מצברים אחרים הוא בעמידות שלו. מצבר רגיל עובד באופן לא מאוד יעיל, מה שמוביל בדרך כלל להוצאה מכלל שימוש אחרי כמה שנים. דרך הפעולה החכמה של מצבר סטארט סטופ מאפשרת לו להיות עמיד יותר מאשר המצבר הרגיל.

 

כמה זה עולה לנו

היתרונות הרבים שיש למצבר הזה על פני מצברים אחרים מובילים לכך שהמחיר שלו יהיה יקר יותר. בעוד שמחיר של מצבר רגיל הוא כמה מאות שקלים בלבד, על המצבר הזה תשלמו בסביבות ה1000 ₪. למרות שהמחיר הזה יכול להיראות לכם יקר, קחו בחשבון שהחיסכון שהמצבר הזה יאפשר לכם בדלק יחד עם העובדה שהוא עמיד יותר מאשר המצבר הרגיל הופכים את העסקה הזו למשתלמת.

 

לסיכום

המצבר הוא רכיב פשוט שהתפקיד שלו הוא לתת אנרגיה למערכות שלא תלויות במנוע. המצבר עובד כמו סוללה, והוא מקבל את האנרגיה שלו מהמנוע. כדי להפחית את פליטת גזי החממה ולהוריד את זיהום האוויר פותח בשנים האחרונות מצבר שיודע לכבות את המנוע כאשר הרכב לא בתנועה. המצבר הזה הוא מצבר סטארט סטופ וכאן הסברנו לכם איפה תוכלו לרכוש אותו וכמה זה יעלה לכם.

התחל עצור סוללה