מה הם משחקי הוידאו הכי מומלצים?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם יצא לכם לשחק בעבר במשחקי וידיאו, ודאי יש לכם רשימה קטנה או גדולה של משחקים שאתם תמיד תהנו לשחק, לא משנה כמה זמן לא שיחקתם. יש משחקים שהם מומלצים עבור גילאים שונים ויש משחקים שתמיד ובכל גיל תהנו לשחק בהם. בדרך כלל יש משחקי וידיאו שהם מומלצים על ידי אנשים רבים ועשו הרבה באז סביב המשחק בהם. אז מה הם משחקי הוידאו המומלצים ביותר שיש כיום לשוק להציע?

 

סדרת פיפא

ובכן, כדורגל נחשב לספורט הפופולרי ביותר בעולם, והוא הצליח גם בתור משחק וידיאו. צריך לשחק פיפא בשביל להבין כמה החוויה הזו מסוגלת לשאוב אנשים מכל הגילאים בכל מיני שעות ביממה. המשחק מביא אליכם הבייתה את המשחקים הטובים ביותר וגורם לכם להרגיש טיפה מזה להיות הם. משחק פיפא מככב במקומות הראשונים כבר שנים רבות בקטגוריית של משחקים מסוג ספורט וכדורגל.

 

קול אוף דיוטי 4

חייזרים, נאצים ועוד ואתם הגיבורים. מה עוד אפשר לבקש לא? בתחילת המילניום סדרת קול אוף דיוטי לגמרי רכבה על מלחמת העולם הראשונה וגרמה לנו להרגיש שאנחנו חלק מהמלחמה מול האויבים. המשחק הוא מאוד ריאליסטי והוא מתאים את עצמו גם לעולם החדש. המשחק הזה מראה שאפשר לחולל כאוס אחד גדול ואפילו לא צריך לצאת ממוסקבה בשביל לעשות את זה.

 

דום

היה ממשחקי התלת מימד הראשוניים והוא הראשון שהיה שם להדגים לנו כמה כיף להילחם באדם שאף פעם לא פגשנו שנמצא ברשת. המשחק אומנם מדמם, גרפי מאוד, אפל וגם מאוד אלים, אבל הוא חלק בלתי נפרד מעולם הגיימינג. החברה גם אפשרה להילחם בנאצים ואת חייליו של היטלר להילחם במפלצות מן השאול.

 

דיאבלו 2

סדרת דיאבלו היו הראשונים להנגיש את ז׳אנר משחקי התפקידים לשחקנים שלא באמת רצון המון דיאלוגים, המשחק הזה עדיין נחשב למשפיע מאוד. גם אחרי 20 שנה שיצא, תוכלו לזהות קצת ממנו במשחקים חדשים שיצאו אחריו. המשחק עוסק במלחמה נגד השטן וכל אחד מאיתנו יכול להפוך ללוחם צדק מאוד בקלות.

 

מורטל קומבט

תגידו מה שתגידו, אולי היו משחקי מכות טובות לפני אולי היו משחקי מכות טובים אחרי, אבל שום דבר לא באמת היה דומה למהדורות הראשונות של מורטל קומבט. ההצלחה של מורטל קומבט התבססה על דמויות רבות שהיווה מקור להרבה מאוד ויכוחים ובעיקר נוכל להיווכח שיש לא מעט אלימות שגם מסיימת כל אימות. מורטל קומבט עוסקת בקרב, אך גם בניצחון מרשים, כזה שמשאיר את היריב שלנו לרוב חצוי לשניים.

 

לסיכום

ישנם משחקי וידיאו שהפכו מיד לאגדה בקרב השחקנים ולנצח יישארו משחקים שתמיד כיף לשחק. רוב המשחקים הללו הלכו והתפתחו לגרסאות חדשות ומחודשות שכל שחקן בלב ובנשמה אמור ורוצה לשחק אותם. המשחקים הללו השפיעו על שחקנים רבים סביב העולם והפכו לאגדה טכנולוגית.

משחקי וידאו