מה עדיף wordpress או wix?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הרבה בעלי עסקים שמעוניינים להקים אתר אינטרנט עבור בית העסק שהם מנהלים מתחבטים בשאלה הזאת: האם כדאי להקים את האתר על פלטפורמת wordpress הפופולרית, או לעשות שימוש דווקא בשירותי wix לצורך הקמת האתר. התשובה היא, כמובן, אינה חד משמעית, ותלויה בצרכים של בית העסק, בתקציב העומד לרשותו ובסביבת התחרות.

 

מהם היתרונות של פלטפורמת wordpress?

וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן אשר מבוססת על קוד פתוח. בתצורת העבודה הזאת, מתאפשר לכל מי שמעוניין בכך לגשת לקוד המקור של המערכת ולהעשיר אותו באמצעות הרחבות שונות. בפועל, מפתחים מכל העולם מייצרים כל העת תוספים שונים למערכת, אשר מקלים באופן משמעותי על הניהול השוטף של האתר, מרחיבים את היכולות השונות של האתר, ומציעים שירותים שונים למשתמשים באתר.

השימוש בוורדפרס אינו יוצר תלות בשרת אחסון מסוים, ומנהל האתר רשאי להעביר את התקנת המערכת לכל שירות אחסון שבו יבחר. וורדפרס מאפשרת קונפיגורציה של הגדרות שונות ומפורטות בקלות יתרה, מה שהופך אותה לפלטפורמה שנוח מאוד לקדם בצורה אורגנית, במיוחד אם מדובר באתר שמכיל אלפי עמודים שונים.

וורדפרס מאפשרת גם עריכה מהירה של עמוד מסויים באתר, שכן ניווט אליו באמצעות תפריטי הניווט ומעבר למצב עריכה יאפשר עדכון של הדף באופן מיידי.

כדי ללמוד עוד על בניה של אתרים כנסו לכאן: https://www.ezpoint.co.il

 

מהם היתרונות של פלטפורמת wix?

וויקס היא מערכת לניהול אתרים קלה, פשוטה ואינטואיטיבית, אשר מתאימה בעיקר לאתרי תדמית ואתרי מכירות לא מסחריים. באמצעות המערכת ניתן לבנות, גם ללא עזרה מקצועית, אתרים מעוצבים ומרהיבים, בזמן קצר ובהשקעת משאבים נמוכה באופן משמעותי. הקמת אתר בוויקס מאפשרת לבעל האתר לחבר דומיין שרכש מוויקס בלחיצת כפתור, להתקין תעודת SSL עבור האתר בקלות ובפשטות, להנות מגיבויים שוטפים שמבוצעים לאתר בצורה אוטומטית, לעשות שימוש בתמיכה של החברה, אשר מספקת מענה באמצעות הטלפון מסביב לשעון וגם באמצעות מערכת קריאות שירות ועוד.

 

וויקס מספקת לבעל האתר מאגרי תמונות חינמיים לשימוש באתר ולצורך הפצת עמודים ברשתות החברתיות, ומעדכנת את מערכת הניהול מעת לעת בתכונות מתקדמות אשר מאפשרות לבעל האתר להנות מחידושים שונים.

 

לסיכום

וורדפרס היא מערכת פופולרית ביותר לניהול אתרים, אשר מתאימה לכל מי שרוצה להקים אתר אינטרנט מקצועי או חנות וירטואלית, שיזרימו אל בעל האתר לקוחות משלמים.אתרים בעלי מספר גדול של עמודי תוכן, או מערכות מסחר מורכבות יוכלו להנות מן השירותים השונים שמציעה להם פלטפורמת וורדפרס.

וויקס, לעומתה, היא פלטפורמה המתאימה בעיקר לאתרים קטנים ואתרי תדמית, שבהם בעל האתר אינו מעוניין להתקשר עם חברה לבניית אתרים, ואשר מאפשר לעצב אתר שלם בזמן קצר מאוד. השימוש בוויקס מאפשר לבעל האתר להתרכז בתפעול העסק עצמו, כשהוא חוסך ממנו התעסקות ברכיבים שונים שהם טכניים במהותם בזמן הקמת האתר.

ולשאלה איזו פלטפורמה טובה יותר – התשובה היא: תלוי מה הצורך שלכם.

תוכנת קידום