מערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך "7 לרכב – סקירה

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מחפשים אחר איכות מקסימלית של מדיה ברכב? אנחנו מזמינים אתכם להנות ממערת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך 7' לרכב – סקירה מלאה. בין אם אתם נוסעים ברכב כזה או אחר, אתם עומדים להנות ובגדול מאחת המערכות המשתלמות והאטרקטיביות כיום.

אתם מוזמנים להכיר מערכות אנדרואיד אוניברסליות, תוצרת המותגים המובילים בעולם. בין אם אתם נוסעים ברכב משפחתי, מיני או סופר מיני, אתם רוצים לדעת שמערכת המולטימדיה שלכם איכותית, זה ברור. אם כך, מה יגרום לכם לבחור מערכת מולטימדיה מסוימת על פני אחת אחרת? נכון, הפונקציות והמותג, האמינות וחוות הדעת באינטרנט, אך לא רק. בין אם אתם מתכננים לרכוש שברולט סילברדו או כל סוג רכב אחר, כדאי להכיר את הסקירה הבאה:

 

מערכת אנדרואיד לרכב: סקירה מלאה

אנשים מעוניינים להתקין ברכבם מערכות מולטימדיה מתקדמות, מהירות, איכותיות ואמינות בטווח הארוך. לשם כך, תמיד יהיה מומלץ להתקין ברכב מערכות מביתם של מותגים מובילים וידועים, ולא רק בגלל האיכויות של המערכות שמותגים אלו מייצרים.

חשוב להבין שכשמדברים על מערכות מולטימדיה לרכב, מדברים גם על שירות תיקונים בהמשך הדרך. מה לעשות, אלו החיים, לפעמים מוצרים כאלו ואחרים גם מתקלקלים. לשם כך, אתם צריכים לדעת שהמשווק מכסה אתכם מבחינת שירותי תיקונים בעתיד, בתקווה שלא תצטרכו אותם. בעוד שבחלק מהמקרים אתם תצטרכו לנסוע לעיר אחרת, אולי אפילו לעיר מרוחקת ממכם, במקרים אחרים אתם תוכלו להנות מנקודות שירות טכני רבות ומפוזרות בארץ. בשורה התחתונה, הכול תלוי באיכות המותג. אם המותג איכותי, סביר להניח שאתם תזכו גם לשירות איכותי.

 

סקירה עבור מערכת מולטימדיה אנדרואיד

לגבי מערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך "7 לרכב, כדאי לדעת שמערכת זו היא מערכת עם בהירות מאוד-מאוד חזקה, מה שמאפשר לכם צפייה חלק וללא הפרעות בכל תנאי מזג האוויר. גשם בחוץ ואפור לגמרי? אולי בכלל חושך ואתם נוסעים בלילה נסיעות ארוכות עם הילדים?

בין אם כך או כך, אנחנו ממליצים על מערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך "7 לרכב, בבחינה של הבהירות שהיא מספקת לצופה בה. הראיה ממש ברורה בכל שעות היממה. בואו נעבור הלאה. איכויות תחנות הרדיו הן משופרות באופן מורגש, ככה שאתם יכולים להקשיב לכל תחנה שאתם רוצים וללא הפרעות מיותרות.

 

מערכות אנדרואיד לרכב: 2020 הכי מומלצות

במערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך "7 לרכב ישנה גם דיבורית מובנית, לרוב מגיעה עם מסנן רעשים באיכות מאוד גבוהה. למעט מקרים שבהם תימצאו בסביבה מאוד רועשת, אתם בדרך כלל תוכלו להנות מאיכויות נקיות מאוד של שיחות טלפוניות. באשר למעבד של המערכת, שהוא בעצם המוח של מערכת המולטימדיה, כאן חשוב לדייק.

אתם מקבלים כאן מעבד מאוד מתקדם, שמגיע עם 8 ליבות. המעבד הגרפי הוא נפרד, ככה שהביצועים יהיו חלקים לחלוטין וללא הפרעות או DELAY בהובלת נתוני צפייה. לרוב תוכלו להנות מזיכרון הפעלה בגודל של 2 GB מסוג של DDR3.

 

איזה סוג מסך יש במערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1

המסך הוא כמובן מסך מגע, והרזולוציה היא 1280*800. מערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך "7 לרכב תומכת בספרי טלפונים בעברית, ככה שאתם לא צריכים להתחיל להתבלבל עם המרות ספרי הטלפונים שלכם מאנגלית לעברית ולהיפך.

נוסף על כך, אתם יכולים גם לשדר מוסיקה מכל מכשיר, מאחר ומערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך "7 לרכב תומכת בטכנולוגיית A2DP. חשוב לדעת כי ניתן להתקין את מערכת המולטימדיה הזו ברכבים מסוגים שונים, כולל ברכבים חדשים.

 

רכישת רכב חדש: התקנת מערכת מולטימדיה

בין אם אתם עומדים לרכוש פיג'ו, רנו, מאזדה או כל רכב אחר, אתם תוכלו להתקין מערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1 מסך "7 לרכב. צריכים ייעוץ נוסף לגבי רכבים חדשים? אולי מעוניינים לרכוש רכב חדש? כיום מומלץ לרכוש רכב באינטרנט, כי אתם בהחלט יכולים להנות מהנחות משמעותיות, אבל לחלוטין גם אפשר להגיע בימינו לסוכנויות הרכבים, שנפתחו מחדש לאחר התפרצות נגיף הקורונה.

אם אתם מחפשים אחר ייעוץ רכישת רכב חדש ב-2020, צרו קשר עוד היום עם מומחי קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הכי גדולה בארץ.

מאחלים לכם נסיעה בטוחה, מהנה ורגועה, בהצלחה!

רכב