מה ההבדל בין מקרן מסך למקרן קול?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בימינו של 2020, אם אתם מעוניינים לשדרג משמעותית את חוויית הקולנוע שלכם בבית, אתם יכולים לעשות את זה בקלות ובאמצעות ציוד סאונד מסוגים שונים. מעבר לציוד סאונד, גם תמיד יהיה כדאי לשדרג את חוויית הצפייה שלכם בעזרת מקרני מסך. אז מה זה מקרן קול, מה זה מקרן מסך ומה ההבדלים ביניהם?

מעוניינים לשדרג את החוויה שלכם בבית בזמן שאתם צופים בטלוויזיה? אין ספק, בימינו אפשר לעשות את זה בקלות ובעזרת מקרנים מסוגים שונים. יש לכם מקרן מסך, יש לכם מקרן קול ויש גם כמה הבדלים ביניהם שחשוב להכיר. בואו נתחיל עם מקרן קול לעומת מקרן מסך, מה ההבדלים ביניהם? הנה כל מה שצריך לדעת על המוצרים האלו שיהפכו את החיים שלכם להרבה יותר טכנולוגיים וכיפיים:

 

על מה אחראי מקרן קול ועל מה מקרן מסך?

בכמה מילים ממש פשוטות ובלי לסבך אתכם יותר מדי – מקרן קול אחראי על סאונד, בעוד שמקרן מסך אחראי על הקרנת התמונה המתקבלת על המסך שלכם. אם בעבר היינו מציידים את מערכת הקולנוע הביתית שלנו במספר רב של רמקולים או מוניטורים, היום המציאות היא אחרת.

בימינו של 2020, אנשים בוחרים לרכוש מקרן קול אשר מרכז בתוכו מספר יחידות סאונד שונות (כולל סאב-וופר). בואו נגיד ככה, אם אפשר לרכוש מקרן קול ולחסוך במקום, בהחלט יהיה עדיף לעשות כך. מקרן קול יתפוס לכם פחות מקום בסלון מאשר מערכת קולנוע ביתית, והסאונד ממש לא נשאר מאחורה.

 

עד כמה איכותי הסאונד של מקרן קול?

למעשה, הסאונד במקרני קול הוא איכותי ביותר, לפעמים אפילו יותר ממערכות קולנוע ביתיות שלמות. אם אתם מוסיפים למקרן הקול שלכם גם מקרן מסך איכותי, שיחקתם אותה מכל הכיוונים. אגב, אם אינכם בטוחים אזה סוג של מקרן לקנות, אתם גם יכולים לשכור מקרן לתקופת התנסות.

למעשה, ישנם מקרנים להשכרה מכל הסוגים, כולל מקרני קול ומקרני מסך. אגב, אפשרי גם לשכור מקרנים עבור אירועים. אם אתם יודעים שאתם עומדים לארח אורחים בקרוב, אנחנו ממליצים לכם על השכרת מקרן קול וגם השכרת מקרן מסך דרך חברת מאסטר סייל – אטרקציות לאירועים.

 

השכרת מקרנים מכל הסוגים לכל האירועים

כדאי לדעת, אם אתם שוכרים את המקרנים מחברת מאסטר סייל, אתם למעשה גם מקבלים התקנה של המוצרים באירוע שלכם. אתם לא תצטרכו להתעסק עם הכבלים ועם החוטים, לא עם חיבורים אלחוטיים ולא עם שום דבר אחר.

חשוב לציין, אם אתם צריכים סיוע בחיבור של ציוד לאירועים, יש צורך ליידע מראש את הצוות של מאסטר סייל. באופן הפעולה הזה, תוכלו לוודא שהאירוע יעבור חלק לחלוטין. אם צריך סיוע מקצועי טכני, לעולם אל תתפשרו על כך. תהנו ובהצלחה!

 

הצגת תמונות