ניווט במערכות יחסים למרחקים ארוכים: טיפים לשמירה על קשר חזק

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מי מאיתנו לא רוצה מערכת יחסים שנמשכת לאורך תקופת חיים שלמה? שתמיד יהיה לנו על מי להשען ועל מי לסמוך גם בימים קשים וגם בעת צרה. ניווט במערכות יחסים למרחקים ארוכים דורשת הרבה מאד תחזוקה ועבודה כדי להמשיך וללבות את האש ולחזק את האמון ההדדי שנבנה. במאמר זה נעניק לכם מספר טיפים לשמירה על קשר חזק. 

 

ניווט במערכות יחסים למרחקים ארוכים

כולנו גדלנו על אגדות הילדים שבהם הנסיך מנשק את הנסיכה ומאז הם חיים באושר ועושר בלי שום בעיה. אבל כדי שמערכות היחסים שלנו באמת יתמידו לאורך זמן יש צורך באסטרטגיה עקבית וברורה.

אמון הדדי, כבוד הדדי, הערכה ואהבה זקוקים לליבוי תמידי ולתחזוקה, אחרת הם הולכים ונשחקים עד שהם נגמרים. על מנת ללמוד כיצד לשמר את האמון ואת האהבה פנו אל מרכז מבינים זוגיות – ליאור גור וגם אתם תזכו למערכת יחסים למרחקים ארוכים טובה וחזקה.

יחסי מרחק

טיפים לשמירה על קשר חזק

בכל מדור על יחסים ובכל מגזין תמיד תוכלו למצוא שפע של עיצות, חלקן מועילות וחלקן פחות, איך לשמר זוגיות. אבל טיפים אמיתיים שנלקחו מתוך הבנה, ידע ונסיון אפשר לקבל רק מן המומחים. להלן מספר טיפים לשמירה על קשר חזק מן המומחים של מרכז מבינים זוגיות:

  • אף פעם לא נמאס לומר אני אוהב אותך – אתם חיים ביחד כבר זמן מה, אולי אפילו גרים ביחד, אבל כמה פעמים אתם אומרים אחד לשני 'אני אוהב אותך'? אפילו שאתם חושבים שבן הזוג השני יודע שאתם אוהבים אותו, וזה ברור לכם מאליו, אמירת המילים היפות האלו ממלאות אתכם באנרגיה ובמצב רוח טוב גם ביום רע.

 

  • לא להשאיר ריב פתוח לעולם – ריב, וויכוח או סתם אי הסכמה הם אינם סימן שמערכת היחסים אינה טובה, להיפך, אתם אנשים שונים עם דיעות שונות וזה רק טבעי שלעיתים יהיו אי הבנות או אי הסכמות, עם זאת, אסור אף פעם להשאיר את הריב או הוויכוח פתוח ללא הגעה להסכמה או לפשרה, גם אם היה לכם יום ארוך שבו ודברו על זה, עד שתמצאו את דרך האמצע שעונה על הרצונות של שניכם.

 

  • אזנו את הנטל – יש לכם ילדים? מטלות בית שונות? סידורים? אזנו את הנטל גם אם שניכם עובדים קשה ויש לכם הרבה על הראש. חלקו את המשימות ביניכם מדי שבוע בשבוע ליתר נוחות וליתר הגינות.

מרכז מבינים זוגיות – הבית של הזוגיות

זוגיות למרחקים ארוכים דורשת הרבה מאד תחזוקה ועבודה על מנת להצליח, לפרוח ולשגשג. על מנת לקבל טיפים נוספים ומידע רלוונטי רב על שימור האהבה, האמון ההדדי והידידות, פנו אל מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור.

יחסים