עושים סוף למכת היתושים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מכת היתושים פוגעת בבתים רבים בישראל, ולא מעט אנשים סובלים ממנה. למכה הזו קיימים לא מעט פתרונות, אולם לא כל הפתרונות באמת יעילים. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בפתרונות השונים, כך שגם אתם תוכלו להנות מבית נקי ללא יתושים. המפתח לכך נמצא בבחירת פתרון כזה שמבטיח הגנה הרמטית מפני כל כניסה של יתושים אליכם הבייתה.

פתרונות נגד יתושים

פתרונות נגד יתושים מתחלקים לשני סוגים עיקריים. הפתרון הראשון נועד למנוע את הכניסה של יתושים אלינו הבייתה ולהשאיר אותם מחוץ לטווח שלנו. הפתרון השני מיועד למקרים שבהם היתושים כבר חדרו לתוך הבית, והמטרה שלנו היא למנוע מצב שבו היתושים הולכים דווקא אל הגוף שלנו. באתר "אין יתוש" אנחנו מציעים לכם לבחור בפתרון מהסוג הראשון.

עושים סוף למכת היתושים

רשתות הגנה

רשת יתושים היא רשת שאותה אנחנו מתקינים על גבי החלון. הרשת מאפשרת לנו מצד אחד לפתוח את החלון, להנות מאוויר נקי ואור, ויחד עם זאת גם להיות מוגנים מפני כניסה של יתושים. כאשר בוחרים רשת חשוב להקפיד שהרשת תהיה מספיק צפופה, בצורה כזו שמונעת בוודאות מכל יתוש או חרק לעבור דרכה. כיום, קיימות גם רשתות אולטרה שקופות שמאפשרות לאור להיכנס דרך ברשת בלי שום בעיה, וכך אתם יכולים להנות מכל העולמות יחד.

 

למה דווקא רשת?

בניגוד לפתרונות האחרים, רשת היא הדבר היחיד שנותן לכם וודאות מלאה שאף יתוש לא יוכל להיכנס אל החדר שלכם. הפתרונות האחרים אמנם גם הם יכולים לספק הגנה, אולם הם לא נותנים לכם את הוודאות שהיתושים לא יהיו במקום שבו אתם נמצאים. שני הפתרונות הרווחים כנגד יתושים הם מנורה חשמלית ותרסיסים.

 

מנורה חשמלית

מנורה חשמלית היא מנורה שמפיצה אור שאמור לגרום ליתושים להגיע דווקא אל המנורה ולא אליכם. המנורה משחררת זרם חשמלי שאמור להרוג את היתושים. כאמור, המנורה לא יכולה לתת לכם וודאות שהיתוש יגיע אליה ולא אליכם, אם כי זה מה שקורה בדרך כלל. מידי פעם חשוב כמובן לנקות את המנורה כיון שמצטברים עליה הרבה מאוד יתושים.

 

תרסיסים ומשחות

כיום, קיימים סוגים רבים של משחות למריחה על הגוף, כאשר המשחות עשויות מחומרים דוחי יתושים, מה שאמור למנוע מהם לעקוץ אתכם. בנוסף, קיימים תרסיסים שונים שאותם ניתן לפזר בחלל החדר והם אמורים לדאוג לכך שלא יהיו בו יתושים. החיסרון המרכזי של שני הדברים הללו הוא הצורך שלכם לוודא כל הזמן שיש לכם מספיק חומר, דבר שנעשה מיותר ברגע שיש לכם רשת.

 

לסיכום

בתור דרך להרחיק יתושים, רשת היא הדבר היעיל ביותר, והיא למעשה מספקת לכם הגנה הרמטית מפני כניסה של יתושים למקום שבו אתם נמצאים. חשוב לבחור ברשת איכותית שתחזיק מעמד להרבה זמן, בעלת צפיפות גבוהה שמונעת מכל חרק להיכנס. הרשת מספקת לכם אור ואוויר נקי מיתושים.

לשים קץ למכת היתושים