איך ניתן למצוא עמדות טעינה מהירה דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

עמדות טעינה לרכב חשמלי פחות נפוצות מתחנות דלק, ובניגוד לתחנות הדלק אנחנו לא יכולים לסמוך על כך שבדרך כבר נמצא תחנה מתאימה. בתכנון הנסיעה שלכם, תחנת טעינה היא חלק בלתי נפרד, במיוחד אם אתם רוצים טעינה מהירה. כאן נספר לכם על הדרך המהירה למצוא את אותן תחנות, וכמובן לוודא שהתחנה שאתם בדרך אליה מתאימה לסוג הרכב החשמלי שלכם.  

 

עמדת טעינה לרכב חשמלי

עמדת טעינה לרכב חשמלי היא תחנת הדלק של הרכבים הללו. בניגוד לתחנות דלק, רכבים חשמליים נבדלים זה מזה בשקע הטעינה שלהם, מה שאומר שלפני שאתם מגיעים לתחנת הטעינה עליכם לוודא שיש בה חיבור מתאים לרכב שלכם.

כמו כל דבר, גם את המידע הזה תוכלו לקבל בעזרת הטלפון הנייד שלכם. טעינה מהירה לרכב חשמלי היא משהו שאתם צריכים לדאוג שיהיה בעמדה, אבל זה רק חלק מהמידע שאותו תוכלו לקבל בנייד.

עמדות טעינה מהירה

מציאת עמדות טעינה

הדרך הנוחה ביותר למצוא עמדות טעינה דרך הטלפון הנייד היא באמצעות אפליקציות ייעודיות. חלק מהן יעזרו לכם לא רק למצוא עמדת טעינה קרובה אלא גם יוכלו לדווח לכם על העומס הצפוי בעמדה, מספר השקעים שיש בה, וכמובן המחיר שאותו תשלמו עבור כל קוט"ש חשמל. המידע הזה יעזור לכם לבחור את עמדת הטעינה שהכי מתאימה לכם נכון לאותו רגע.

אפליקציית grivo למשל היא מעין רשת חברתית של רכבים חשמליים. האפליקציה תאפשר לכם לקבל את כל הפרטים הללו על עמדות הטעינה הקרובות אליכם, ואפילו לשתף את עמדת הטעינה הפרטית שלכם עם נהגים אחרים, במידה ויש לכם אחת כזו.

 

טעינה מהירה

אחת הבעיות המרכזיות שיש בעולם הרכבים החשמליים היא זמן הטעינה בעוד שרכב מנועי רגיל יכול להיות מתודלק בתוך כמה דקות לטווח נסיעה מלא, ברכב חשמליים זה עדיים לא המצב. כדי לא להגיע למצב שבו אתם צריכים בכל טעינה לעצור לזמן ממושך, קיימת אפשרות לטעינה חלקית. הטעינה הזו נועדה לאפשר לסוללה שלכם לקבל מספיק אנרגיה כדי להגיע ליעד שלכם בזמן קצר.

הטעינה המהירה אמנם לא ממלאת את הסוללה עד הסוף, אולם היא בהחלט אמורה לספק את הסחורה ברוב המקרים. כדי למצוא עמדות טעינה מהירה תוכלו לחפש בטלפון שלכם עמדות שמציעות דווקא את השירות הזה, וכך לא תמצאו את עצמכם בעמדה שמבזבזת לכם זמן רב על טעינה של הרכב.

 

לסיכום

עמדות טעינה לרכב חשמלי הן תחנות הדלק של הרכבים הללו, ובלעדיהן הרכב פשוט לא יוכל לנסוע. בשל העובדה שטעינת הסוללה של רכב כזה אורכת זמן רב יותר מאשר תדלוק רגיל, קיימת אפשרות לטעינה מהירה. הטעינה הזו נועדה לתת לכם מספיק אנרגיה כדי להגיע ליעד שלכם, בלי לשהות יותר מידי זמן בעמדת הטעינה. בעזרת אפליקציות שונות תוכלו למצוא את אותן עמדות טעינה.

עמדות טעינה מהירה