פלטה בלתי נראית: פתרונות דיסקרטיים ויעילים ליישור שיניים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

יש לא מעט אנשים שבוחרים שלא לבצע הליך של יישור שיניים, בגלל שהאסוציאציה הראשונה שעולה להם בראש היא קוביות וגשר. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי להעלות את המודעות לטכנולוגיה החדישה שמאפשרת ליישר את השיניים באופן דיסקרטי וללא כאב. הישארו כאן ותכירו מקרוב בפלטה הבלתי נראית שכולם מדברים עליה.

 

פלטה שקופה – מה זה אומר?

הפלטה ה"בלתי נראית" נקראת בעגה מקצועית "פלטה שקופה". מדובר בעצם בפלטה שמותאמת למבנה השיניים שלכם באופן אישי. הליך ההתאמה מתבצע תוך שימוש במחשב והוא שם דגש על כל שן שנמצאת בחלל הפה שלכם (זאת בניגוד להליך המיושן של שימוש ב"גשר" שמזיז בדרך כלל כמה שיניים בו זמנית).

השימוש בפלטה נחשב לא רק לאיכותי מבחינת המראה, אלא גם מבחינת האפקטיביות. שכן, ברוב המקרים, הטיפול בפלטה זו הינו קצר יותר בהשוואה להליכים אחרים.

פלטה שקופה – מה זה אומר

לא רק יופי – גם בריאות

שיחות שערכנו עם רופאי שיניים בקריות גילו לנו שיש מקרים שבהם קיימות שיניים צפופות או כאלו שמכסות באופן חלקי אחת את השנייה. מי שיבחרו בפלטה "רגילה" עשויים להעלות את הסיכוי לחלות במחלת חניכיים. לעומת זאת, מטופלים שיבחרו להשתמש בפלטה השקופה, צפויים לגלות שההליך מאפשר להם לצחצח את השיניים באופן אפקטיבי ולשמור על בריאות החניכיים לאורך כל ההליך וגם לאחריו.

 

למי זה מתאים?

יש מי שסוברים שיישור שיניים הוא הליך שמתאים לילדים ומתבגרים בלבד. אנחנו כאן כדי לשבור את הסטיגמה ולעדכן אתכם שכל אחד יכול לעבור יישור שיניים שקוף בקריות. כלומר, ילדים ומבוגרים כאחד. יישור השיניים יכול לסייע לכם במידה ואתם סובלי מאחת או יותר מהבעיות הבאות:

  • נסיגה של שיניים
  • רווחים בשיניים
  • שיניים בולטות ועוד

למי זה מתאים

כך זה עובד

בשלב הראשון אתם צריכים לתאם תור לרופא שיניים מומחה שיש לו את המכשור המתקדם שמאפשר לייצר את הפלטה הבלתי נראית. בעת ההגעה לפגישה עם הרופא, אתם תעברו הליך שיבדוק את מידת ההתאמה שלכם. אם יתגלה שמבנה הלסת והשיניים מאפשר את ביצוע ההליך, אתם תעברו לסריקת 3D שתאפשר לכם להכיר מקרוב בתוכנית הטיפול שלכם.

רק לאחר שתעברו את השלבים החיוניים הללו, תוכלו לקבל את הפלטות שהותאמו במיוחד למבנה הפה שלכם. כדאי שתדעו שהטיפול צפוי לארוך כשנה וחצי בערך (תלוי בחומרת המצב כמובן). במרבית המקרים, נין לראות את התוצאות כבר אחרי כמה שבועות.

 

זה הזמן שלכם ליהנות מחיוך מושלם

עכשיו אתם מכירים מקרוב את הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת לכל אחד ליהנות מחיוך יפה. בשלב זה נותר לכם רק לפנות אל רופא מומלץ שיבצע את הליך האבחון ויתאים לכם את הפלטה השקופה שתשנה את חייכם. אתם מוזמנים להעביר את המידע הלאה, כדי להעלות את המודעות בנושא ולאפשר לאנשים נוספים להכיר בדרך הטיפול החדשנית.

פלטה בלתי נראית פתרונות דיסקרטיים ויעילים ליישור שיניים