מה עדיף – קידום אתרים אורגני או קמפיין ממומן?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הדיון בנושא קידום אתרים אורגני לעומת קמפיין ממומן נמשך כבר שנים.

מה עדיף: פשוט לקנות את הדרך לראש מנועי החיפוש באמצעות מודעות פרסום או טיפוח אסטרטגיית קידום אתרים אורגנית?

ההחלטה לאן צריכים להגיע תקציבי השיווק הדיגיטלי שלכם היא קשה לבעלי עסקים רבים.

האם יש תשובה נכונה או לא נכונה? יכול להיות שצריך להיות שילוב בין שניהם? על מנת לקבל החלטה זו, עליך להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

 

מה היתרונות של קידום אתרים אורגני?

  • קידום אתרים אורגני משתלם ביותר. עלויות העבודה של הקמה וניהול קמפיין PPC בדרך כלל זהות או אפילו יותר גבוהות מהתשלום על קידום אתרים. ההבדל הוא שיש חיובים קבועים על קליקים בקמפיין ממומן.
  • קידום אתרים אורגני יעיל לאורך זמן. אתר מקודם כראוי יכול לשמור על מיקום גבוה בתוצאות החיפוש הרבה לאחר הפסקת קמפיין ממומן.

 

מה החסרונות של קידום אתרים אורגני?

  • קידום אתרים הוא איטי מאוד בהשוואה לקידום ממומן. יכולים לעבור חודשים עד שתתחילו לראות תוצאות, ואילו קמפיין ממומן יתחיל להביא לכם לידים באופן מיידי.
  • קידום אתרים הוא תהליך מתמשך. עליכם להמשיך לעבוד ולייעל את מיקומו באופן מתמיד. החדשות הטובות הן שבעתיד הדירוג שלכם יהיה טוב יותר ותוכלו לקצור את הפירות שלו.

 

מה היתרונות של קידום ממומן?

  • אין המתנה. שקמפיין הפרסום יצא לדרך, מיד תתחילו לראות יותר תנועה, קליקים ומכירות. בקידום אתרים יכולים לעבור חודשים עד שתתחילו לראות את האתר שלכם עולה בתוצאות מנועי החיפוש.
  • קמפיין ממומן ניתן להרחבה ולשליטה – אתם מגדירים את התקציב שלכם ויודעים כמה לידים אתם צפויים לקבל בתמורה. זה עוזר לכם לאמוד תקציב מדויק לשיווק הדיגיטלי שלכם.

 

מה החסרונות של קידום ממומן?

  • עליכם לשלם כדי להגיע לתוצאות, ובאופן אידיאלי, ככל שאתם משלמים יותר, כך התוצאות טובות יותר. התחרות על מילות מפתח מעולם לא הייתה גדולה יותר, לכן יכול להיות שתצטרכו לשלם יותר.
  • מחקר מילות מפתח לוקח זמן. ניהול של הנושא יכול להעסיק עובד במשרה מלאה. או שתשקיעו את הזמן בעצמכם או שתצטרכו להזמין מומחה PPC מנוסה.

 

מה עדיף לעסק שלכם?

אז מה עדיף? ובכן, זה תלוי בענף ובתקציב שלכם. גם קידום אתרים וגם קמפיין ממומן נוטים להוביל לתוצאות הטובות ביותר עבור עסקים. אתם תתחילו לראות יותר קליקים ולידים שיגיעו מהקמפיין הממומן, בזמן שתחכו לכך שהעבודה הקשה של קידום האתרים האורגני תשתלם.

אם אתם מוגבלים בתקציב ולא יכולים להשתמש בשתי השיטות, בחרו את זו שמתאימה לצרכים שלכם. עם זאת, תוכנית שיווק משולבת נוטה להוביל לתוצאה הכוללת הטובה ביותר. לפרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם קידום אתרים SEO ליאור ישנו.

 

מסך