איך לרכוש טבעות בעיצוב אישי דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אחת השאלות הקימות הקשות העומדות בפני גבר, היא לגבי שאלת התכשיט אותו הוא מעוניין לרכוש לאשתו, כל בחירה חייבת להיות לא פחות ממושלמת, בשל כך השאלה איך לרכוש טבעות בעיצוב אישי דרך הטלפון הנייד היא שאלה אמיתית וחשובה, אל תמעיטו בערכה, כיום אפשר לרכוש מוצרים מעולים מבלי להגיע לחנות ולבזבז זמן יקר.

 

לפני שמזמינים, לעשות מחקר מקדים

העידן המודרני הביא איתו את האפשרות של ניהול חיי מסחר שלמים מבלי לצאת מהבית, היום הכל קונים און ליין או בהזמנה טלפונית, אולם כאשר מדובר על תכשיטים יש כאן אתגר לא פשוט המצריך אותנו להיות בטוחים במה שנרצה להזמין, תכשיטים בעיצוב אישי לא ניתן להחזיר ובמידה והם לא יענו לטעם של בת הזוג יכול להיות מפח נפש ממשי.

לכן כדאי להקפיד על כמה עצות לפני שמזמינים טבעות בעיצוב אישי מאת Onecklace, הצוות שלנו ישמח לעזור לכם להחליט על הבחירה הנכונה. אבל זה ידרוש ממכם כמה דברים שאתם תהיו חייבים לדעת על מנת לעשות לבת הזוג שלכם הפתעה מושלמת.

  • בראש ובראשונה בדקו מאיזה חומרים התכשיטים שלה עשויים, יש כאלו שאוהבות כסף, יש כאלו זהב, יהיו מי שיעדיפו מתכות אחרות.
  • מידת האצבע שאליה מכוונת הטבעת הכרחית לעיצוב הטבעת המושלמת, בדקו את הטבעות שלה.
  • מה הקו העיצובי העדיף עליה, האם יהיו אלו תכשיטים מעוצבים בהגזמה, או תכשיטים סולידיים וצנועים? האם הטבעות שהיא עונדת הן גדולות או קטנות ועוד.

 

להתייעץ עם צוות המעצבים

לפני שאתם מעבירים את כרטיס האשראי, ומשלמים, על מנת שהאשראי שלכם יישאר גבוה ומכובד כדאי לעשות כמה פעולות מקדימות בטרם תחליטו על טבעות בעיצוב אישי מאת Onecklace, תהיו ממוקדים, דעו בדיוק מה אתם צריכים, אל תנסו להמציא את הגלגל ואל תחליטו ברגע האחרון, אם תדעו להסביר למעצב מה אתם רוצים ומה אתם מבקשים, או אז התוצאות יהיו בהתאם.

אם הדבר מתאפשר הביאו איתכם טבעת ישנה שבת הזוג אוהבת על מנת לקבל את המידות המדויקות. תתייעצו, באופן כללי זה פתרון טוב, אפשר עם הצוות בחנות, עם חברה טובה, או במידה ולא מדובר על מתנה בהפתעה, אפשר להתייעץ עם בת הזוג.

 

איך קונים תכשיט בטלפון ?

למרות כל האמור לעיל עדיין אתם ניצבים בפני אתגר לא פשוט, איך לרכוש טבעות בעיצוב אישי דרך הטלפון הנייד ?  יש לכך מספר תשובות ורצוי להשתמש בכולן על מנת להגיע לתשובה המדויקת :

  1. דברו עם צוות המעצבים, רצוי יותר מפעם אחת על מנת להציג את הרצונות, לקבל רעיונות ואפשרויות לעיצוב ייחודי.
  2. שימרו על מיקוד, אל תתפזרו, מגוון העיצובים והאפשרויות בלתי נגמר, שימרו לעצמכם כמה אפשרויות בודדות מהן תחליטו.
  3. סירקו את האתר בצורה טובה, ערכו סינון לגבי הדברים המתאימים ביותר ובהם תתמקדו.
  4. הקשיבו לאמי העצמי שלכם, תחושת הבטן במקרים הללו לרוב לא טועה.

מצלצל באינטרנט