שחזור מידע: המדריך המלא!

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הסטטיסטיקה לא פוסחת על אף אחד. שכן, נשים וגברים רבים צפויים לגלות ביום בהיר אחד שכל הזיכרונות שלהם נעלמו ממכשיר האלקטרוני שברשותם. תרחיש מצער זה אירע לנו לפני כמה ימים וגרם לנו לבחון את שחזור המידע באופן מעמיק. לאחר שריכזנו את כל האינפורמציה החיונית, החלטנו להעביר אותה הלאה, לאחרים, כדי לעשות טוב ולהעלות את המודעות בנושא. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולהכיר את שחזור המידע מקרוב.

 

אלה המכשירים שניתן לבצע עליהם שחזור מידע

יש מי שסוברים שהליך שחזור המידע יכול להתבצע אך ורק על גבי מכשירים ניידים. אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר בטעות. שכן, ניתן לבצע שחזור של מידע במכשירים הבאים:

  • מחשב נייח
  • מחשב נייד
  • כונן קשיח
  • דיסק און קי ועוד

חשוב שתדעו זאת כדי שלא תזרקו בטעות מכשיר שנעלמו ממנו כל הזיכרונות מתוך מחשבה שלא ניתן לתקן אותו כלל.

שחזור מידע

איך מבצעים את שחזור המידע?

יש כל מיני אתרים ברחבי הרשת שיציעו לכם לבצע הליך פשוט של שחזור מידע באמצעות הורדה של תוכנה. חשוב שתדעו שבמרבית המקרים מדובר בתרמית. כלומר, בבאג שיכול להשתלט על המחשב שלכם ולהרוס אותו לחלוטין. הימנעו מאפשרות זו ותפנו למעבדה מוסמכת שמבצעת את הפעולה תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים.

 

מיהם האנשים שפונים לקבלת סיוע בשחזור מידע?

יש כל מיני סוגים של אנשים שמבקשים לשחזר את המידע שהיה על גבי המכשיר שלהם. מסתבר שבמרבית המקרים מדובר בסטודנטים שאיבדו קבצים חשובים, כמו עבודות סימסטריאליות ועבודות סמינריון. מי מכם שמכירים את התחום, יודעים וודאי שמדובר בעבודות שאפשר לשקוד עליהן במשך ימים ארוכים ולעיתים אף חודשים.

אנשים נוספים שפונים לקבלת שחזור מידע הם סופרים שלא הצליחו לגבות את כתב היד שלהם לפני שהקפה של הבוקר נשפך להם על המקלדת. רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נציין שזהו רק קצה המזלג. שכן, יש עוד הרבה אנשים שפונים לקבלת סיוע מסוג זה.

סיוע בשחזור מידע

החשיבות בהגעה אל מעבדה מוסמכת

המכשירים האלקטרוניים שברשותנו הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. יש מי שלא יכולים לחיות בלעדיהם. הרי הם מחזיקים בכל הזיכרונות הכי חשובים שלנו. עובדה זו גרמה לנו להציג בפניכם את החשיבות שבהגעה למעבדה מוסמכת לשחזור מידע. נסביר בקצרה כי עליכם להיות בטוחים שמדובר במקום מומלץ ומוסמך, כדי שתוכלו לקבל בסופו של דבר את הקבצים הדרושים וגם את המחשב, כשהוא במצב טוב.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את כל האינפורמציה החיונית על שחזור מידע במכשירים מסוגים שונים. בשלב זה אתם יודעים במה מדובר, כך שנותר לכם רק לפנות למעבדה מוסמכת שתסייע לכם בהליך ותאפשר לכם לצאת ממנה עם כל קבצי השמע, המסמכים או התמונות שנעלמו.

שחזור מידע