כיצד מעבדת תיקונים מעריכה את עלות תיקון המסך?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לאחרונה גילינו שקרוב משפחה שלנו שילם לא מעט על תיקון פשוט של המסך במכשיר הנייד שלו. מדובר באדם מבוגר שמגדיר את עצמו כ"מאותגר טכנולוגית". כך שלא היה לו את הידע החיוני שאפשר לו לדעת כמה זה הגיוני לשלם עבור תיקון זה. המקרה המצער גרם לנו לצאת ולבדוק איך מעבדות תיקונים מעריכות את עלות התיקון של מסכים שונים ואיך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במעבדה אמינה שתציע מחיר הוגן. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

איך מעבדת תיקונים מעריכה את עלות תיקון המסך?

חשוב שתדעו כי מעבדות תיקונים מומלצות ומוסמכות של ניידים מעריכות את העלות לפי תמחור קבוע. אם תגיעו אל מעבדה איכותית, כזו שכולם ממליצים עליה בחום, אתם תגלו שהיא מציגה בפני כל דורש את טבלת התמחור שלה. מדובר בעצם בטבלה שמציגה את העלויות השונות של תיקוני מסך נפוצים. אנחנו ראינו את הטבלה הזו במעבדה הסמוכה לביתנו וגילינו שאלו התיקונים הנפוצים:

  • מסך שנשבר בעקבות נפילה
  • מגן מסך שמצריך החלפה
  • מסך שנרטב

ליד כל קטגוריה שכזו יש מחיר קבוע.

מעבדת תיקונים

המחיר עשוי להשתנות בהתאם לחומרת המצב

ראוי לציין כי המחיר אינו קבוע לחלוטין. שכן, יש מצבים שבהם מחיר החלפת מסך לאייפון עולה בעקבות צורך בתיקונים נוספים. אם למשל נתמקד במצב שבו לקוח מגיע אל המעבדה עם מכשיר שנרטב, הוא עשוי לגלות כי התמחור יהיה גבוה יותר ממצב שבו יש צורך בהחלפת מסך פשוטה. שכן, לעיתים הטיפול במכשיר הוא מעבר להחלפת מסך ומצריך החלפה של חלקים נוספים.

 

החשיבות שבבחירת מעבדת תיקונים מוסמכת ומומלצת

חשוב מאוד שתדעו כי בחירה במעבדת תיקונים אינה עניין של מה בכך. שכן, העלות היא לא העניין העיקרי, יש פה גם עניין של איכות. אתם רוצים לצאת מהמקום עם המכשיר המתוקן בידיעה ששילמתם מחיר הגון וקיבלתם מסך חדש ותקין. שכן, אף אחד לא רוצה לגלות שהוא שילם סכום מופקע וקיבל מכשיר תקול.

מעבדת תיקונים

רוצים להגיע אל מעבדת תיקונים בראש שקט? כך תעשו זאת

יש לנו טיפ זהב בשבילכם שיאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהגעתם אל מעבדת תיקונים מומלצת ומוסמכת. ההצעה שלנו היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי מי שהסתייעו בעבר במעבדות שהתגלו כמומלצות. רק לאחר שתקראו מספר רב של חוות דעת טובות אודות מעבדה מסוימת, תוכלו פשוט להגיע אליה ולהיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

השורה התחתונה

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את האופן שבו מעבדת תיקונים מעריכה את עלות התיקון של מסכים שונים. בשלב זה ברור לכם איך הדבר מתבצע, כך שהסיכוי שתיפלו בפח הוא נמוך. נאחל לכם שתמשיכו לחקור אודות נושאים חשובים אלו ושתבצעו תיקונים ורכישות אך ורק במעבדות מומלצות.

מעבדת תיקונים