איך לצלם בוק בטבע עם הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כולנו התרגלנו ללכת בכיס עם מצלמה טובה, ושכחנו את הימים שבהם היינו צריכים להיעזר במצלמות ייעודיות. עם זאת, לא כולנו עושים שימוש מלא בכלי המדהים הזה. איך אפשר לצלם תמונות מקצועיות בטלפון הנייד?

 

צילומי בוק

תמונות הן המזכרת הטובה ביותר מאירועים משמחים בחיינו, או סתם כאשר אנחנו רוצים לציין תקופה בחיים. הפקת בוק בטבע הפכה פופולרית מאוד למשפחות, לנשים בהריון, לזוגות לפני חתונה, וגם לבנות בת מצווה. שילוב הטבע בתמונות הופך אותן למרהיבות וייחודיות, עם תנאי תאורה מעולים – אם רק יודעים איך לצלם בטבע, ואם רק תדעו לצלם טוב יותר בטלפון הנייד.

 

אל תשתמשו בפלאש

נכון שלפעמים הפלאש מציל אתכם כאשר אתם רוצים לצלם תמונה בתנאי אור נמוכים, אבל הפלאש פוגע בצבעים המקוריים של התמונה והופך אותה לפחות איכותית. אם המצלמה שלכם בטלפון הנייד איכותית מספיק, סביר להניח שיש לכם פונקציית צילום בתנאי תאורה נמוכים גם ללא פלאש. אם עדיין אינכם מרוצים מספיק מהתוצאה תוכלו להוסיף אביזרים שמחזירים אור או להוסיף פנס חיצוני שיאיר את הפריים שאתם מעוניינים לצלם.

 

למדו למקד את המצלמה

אם תגעו במסך הטלפון שלכם, יופיע לכם על גבי המסך אלמנט שיראה לכם מהו המוקד של התמונה, אותו תוכלו להזיז בהתאם לרצונכם. המיקוד חשוב בעת הצילום, על מנת שהתמונה שאתם מצלמים תצא חדה מספיק, ותראה בבירור את האובייקט שאותו אתם מצלמים ופחות תתמקד ברקע.

 

אל תשתמשו בזום של המצלמה

שלא כמו מצלמות מקצועיות, הזום שקיים במצלמת הטלפון שלכם היא אינה פונקציה שאתם רוצים להשתמש בה, כיוון שהיא מורידה את איכות התמונה. אם ברצונכם לצלם משהו מקרוב, או להתמקד בחלק מהאובייקט, עדיף שתתקרבו אליו פיזית מאשר שתתקרבו אליו באמצעות הזום.

 

אפליקציות עריכה

אפליקציות של עריכת תמונות היא הכרחית לפעמים בשביל לתקן תמונות חשוכות, להדגיש צבעים בתמונה או לטשטש חלקים בתמונה שאנו לא רוצים. ישנן אפליקציות בתשלום, אך תוכלו דיי בקלות למצוא אפליקציות עריכה בסיסיות בחינם שיאפשרו לכם ללטש את התמונות שלכם עד שיראו מקצועיות.

 

מתי נכון לצלם תמונות בטלפון ומתי לא?

האפשרות לצלם ולערוך תמונות בטלפון הנייד ברמה טובה יכולה לשרת אתכם בהרבה מאוד סיטואציות ואירועים. אם אתם מעוניינים להפיק בוק בטבע ברמה גבוהה, לעיתים כדאי לחשוב על האפשרות של היעזרות בצלם מקצועי, שעושה שימוש בידע ובאביזרים מקצועיים, בעיקר אם אתם חוגגים אירוע גדול ורוצים שהתמונות ישארו לכם למזכרת.

 

לסיכום

כיום אפשר להפיק תמונות טובות מצלמת הטלפון הנייד, כך שהיכולת לצלם תמונות למזכרת הופכת זמינה יותר וקלה יותר. תוכלו למצוא מגוון טיפים קלים ליישום שישפרו את איכות התמונות שתצלמו, כמו באילו פונקציות צילום כן כדאי לעשות שימוש ובאילו לא. עם זאת, על מנת לקבל בוק בטבע מקצועי ואיכותי, רצוי לפנות לצלם מנוסה עם הציוד המתאים.

בוק בטבע