האם אפשר לתרגל מבחן אמיר דרך הטלפון הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בכדי ללמוד לכל תואר אם לא עשיתם את מבחן הפסיכומטרי, או בשביל לשפר את הציון, אתם צריכים לגשת אל מבחן אמיר או אמירם. מבחן אמיר הוא מבחן שקובע את הרמה שלכם באנגלית ובכך קובע כמה קורסים תצטרכו לקחת באנגלית במשך השנים הבאות בתואר.

 

תוכנת אונליין כהכנה למבחן אמיר

מבחן אמיר יכול לחסוך לכם הרבה קורסים באוניברסיטה. בערכת ההכנה מבחן תבדקו שאתם יכולים למצוא בדיוק מה שנחוץ לכם כדי להצליח ולהוציא את הציון הטוב ביותר במבחן: אוצר מילים, כללי דיקדוק והרבה שעות תרגול.

 

למה לתרגל דרך האונליין?

מכיוון שבכך תוכלו לנצל את הזמן בנסיעות ובדרכים לתרגול והעשרה של הידע שלכם. תוכלו לתרגל מכל מקום ובכל זמן. במקום לפתוח את הפייסבוק או האינסטגרם תוכלו לפתוח את ערכת ההכנה ולשפר את האנגלית שלכם ובכך גם את הציון העתידי שלכם במבחן.

 

מה ההבדל בין מבחן אמיר לאמירם?

מבחן אמיר הוא מבחן שקורה בכתב, אמירם קורה באופן ממוחשב והוא אדפטיבי,כלומר מתאים את רמת השאלות לרמתו של הנבחן. אמיר הוא זהה לכולם כי הוא כתוב מראש. אמירם יכול לשמש אתכם רק במוסד הספציפי בו אתם לומדים, אמיר יכול לשרת אתכם בכל מוסד אליו תלכו.

 

מהו אורך הבחינה של מבחן אמיר?

אורך המבחן הוא כשעה, אין הפסקות באמצע. אפשר להביא למבחן שעון אבל אין כניסה לשעונים חכמים כמובן. הפלאפונים והתיקים ישארו בצד לאורך כל הבחינה.

 

מה חייב להיות בערכת ההכנה למבחן אמיר?

כדי להצליח במבחן אמיר צריך לשלוט באוצר מילים נרחב של כ2000 מילים. את רובן אולי אתם כבר מכירים. כדי לשפר את התרגול ולחסוך לכם זמן למידה רצוי שתתמקדו באוצר המילים שרלוונטי לבחינה עצמה. ערכת ההכנה צריכה לכלול מכתבים וסיפורים לקריאה שכוללים את המילים הרצויות למבחן.
מעבר לכך הכרה והסברה של חוקי הדיקדוק והתחביר של השפה האנגלית, כולל חומר עיוני בנושא וכללי שתוכלו ליישם כדי להתמודד בצורה טובה יותר עם משפטים מורכבים וקשים.
אסטרטגיות פתרון הם גם דבר שהערכת הכנה למבחן אמורה לספק לכם. והכי חשוב: מיקוד בנושאים החלשים ובפרקים וסוגי השאלות שאתם הכי מתקשים בהם באופן ספציפי.

 

מה נחשב לציון פטור במבחן אמיר?

הכוונה בציון פטור הוא ציון שבו אתם לא צריכים לקחת קורסי אנגלית באוניברסיטה במהלך התואר. הציון המבוקש הוא 134 ומעלה והוא יאפשר לכם שקט בכל הקשור לאנגלית במהלך התואר וגם יחסוך לכם כסף רב.

 

האם הציון של מבחן אמיר יכול לשמש אותי בכל מוסד אקדמאי?

הציון שאותו תקבלו במבחן אמיר ישמש אתכם בקבלה לכל מוסד לימודים במשך לתקופה של כ7 שנים מיום הבחינה. הציון שלכם יוכל לעבור למוסד הלימודים על פי בקשתכם.

 

לסיכום ערכות הכנה אונליין למבחן אמיר

ערכות ההכנה שיכולות לפעול גם בפלאפון הנייד שלכם יכולות לעזור לכם לנצל את הזמן בדרכים ללימוד אנגלית והכנה למבחן!

מכשיר סלולר