אתם טסים לחול? גלו את נפלאות ה-ESIM עם wesim!

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

גם כאשר אנחנו בחופשה אנחנו אוהבים להיות מחוברים לרשתות חברתיות, לקבל מידע באינטרנט על מסעדות ואטרקציות ולתקשר עם המשפחה בארץ. התקשורת מחו"ל לארץ התאפשרה עד כה בדרך כלל באמצעות חבילות גלישה או כרטיסי סים מקומיים, שהיינו צריכים להתקין על המכשיר. לאחרונה יצאה טכנולוגיה חדשה של ESIM, שמשנה את כללי המשחק בנוגע לתקשורת מחו"ל – על כך תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

 

מה זה ESIM?

ESIM הוא למעשה כרטיס סים חכם שהוטמע במכשיר הסמארטפון שלכם עוד בזמן הייצור, ואי אפשר לשלוף אותו. ה-ESIM מתפקד כמו כרטיס סים רגיל, כשהוא נותן חיבור לרשת הסלולרית לשיחות ולרשת האינטרנט, ומאפשר לכם לתקשר עם מכשיר הסמארטפון שלכם מכל מקום.

ההבדל הוא שה-ESIM הוא רב פעמי, ניתן להתקין עליו חיבור לרשת באופן זמני כמו ברשתות בחו"ל, או חיבור קבוע. ניתן להתקין על ה-ESIM יותר מחיבור אחד לרשתות וכך להיות מחוברים לכמה רשתות בו זמנית. כל זה הופך את ESIM לחול לפתרון מאוד נוח. לאחרונה פורסם שסדרת האייפונים הבאה תצא ללא תא לכרטיסי סים, כלומר שהאייפונים יסתמכו אך ורק על ESIM.

טיסה לחו_ל

לאיזה מכשיר ESIM מתאים?

ה-ESIM הוא טכנולוגיה חדשה, ולכן הוא מותקן על כמעט כל מכשיר שיוצר בשנתיים האחרונות. אם יש לכם מכשיר יחסית חדש, אתם יכולים להיות בטוחים שקיימת בתוכו האפשרות של ESIM. ניתן בקלות לבדוק את ההתאמה בחברות שנותנות שירות ESIM.

אם המכשיר שלכם תומך ESIM תוכלו לרכוש חבילת תקשורת בקלות אצל חברות שנותנות את השירות הזה. כך תוכלו לחסוך כסף רב על החבילות השונות, ולחילופין לזכות בנוחות רבה כאשר תחסכו את הצורך ברכישה והתקנה של כרטיס סים פיזי.

 

איפה ESIM עובד?

ESIM עובד בכל מדינה שיש בה רשת שניתן להתקינה על ה-ESIM שלכם. השירות ניתן ביותר מ-200 מדינות בעולם.

 

מה היתרונות של ESIM?

היתרונות של ה-ESIM באים לידי ביטוי בכך שהוא מאפשר לנו גמישות. נוכל להתקין כרטיס סים המתאים לנו ביותר לחופשה בחו"ל, במקום לקנות חבילה מחברת סלולר ישראלית, או לרכוש סים מקומי פיזי. למעשה, כך ניתן ליהנות מהיתרונות של סים מקומי מבלי הצורך לרכוש פיזית את הכרטיס.

יתרון נוסף מתבטא באפשרות להתקין במקביל מספר כרטיסי סים, לדוגמה גם הישראלי וגם של מדינת היעד. הפתרון הזה אידיאלי לאנשים שעובדים במספר מדינות ובכל מדינה יכולים להיות עם כרטיס הסים הזול ביותר והמתאים ביותר לרשת המקומית.

 

סיכום

תמיד כדאי ליהנות מהיתרונות של טכנולוגיה חדשה ולא להישאר אי שם בפתרונות הישנים. אם אתם נוסעים לחו"ל, ה-ESIM הוא פתרון חדשני מעולה, שיוכל לשרת אתכם נאמנה ולהקנות לכם גם נוחות וגם חיסכון בכסף. כך תוכלו ליהנות מהיתרונות של סים מקומי מבלי לקנות סים פיזי שצריך להכניס למכשיר הסמארטפון.

תייר באמצעות טלפון