סמסונג גלקסי נוט 10 מתקרב – מה ידוע ואילו שמועות קיימות לקראת יציאתו?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הגלקסי נוט 10 על כל גרסאותיו מתקרב בצעדי ענק וצפוי לצאת לקראת סוף השנה – והמרשתת בועטת ומנחשת (לפעמים באופן מושכל ומבוסס, לפעמים פחות) מה צפוי לנו ואילו חידושים סמסונג תפיל עלינו. הנה כל העדכונים, אספנו את הכל עבורכם.

הגיע למערכת שלנו מידע חם חם, חדש חדש, טרי טרי (ואפילו די אמין) בנוגע למכשיר החדש שעתיד לצאת מבית סמסונג – הגלקסי נוט 10 על כל גרסאותיו.

מה שידוע בוודאות עד עכשיו זה שהנוט 10 יהיה מבוסס ברובו על הגלקסי S10 שסמסונג הוציאה לא מזמן לשוק. מבוסס על, אם כי טוב יותר. המכשיר צפוי לצאת ביותר מגרסה אחת – זה צפוי עקב המגמה המתפתחת בסמסונג ומה שאפשר להסיק ממנה. בשנה שעברה, בתחילת השנה, כשהסמסונג S9 יצא, הוא יצא ב2 גרסאות: S9 ו- S9 פלוס, ואז כמה חודשים אחר כך – הסמסונג גלקסי נוט 9. השנה, במקום 2 מכשירים בתחילת השנה, סמסונג הוציאה לשוק 4 מכשירים בתחילת השנה: גלקסי S10E, גלקסי S10, גלקסי S10 פלוס, וגלקסי S10 פלוס 5G (שתומך במהירויות הדור הבא באינטרנט סלולרי). כל זאת, וסמסונג הוציאה מכשירים נוספים לשוק במחירים זולים יותר כמה חודשים אחרי ההשקה הראשונית, מכשירי טווח-ביניים עם פשרות וביצועים נמוכים יותר מסדרת הדגל, ותג מחיר נמוך יותר. מה שאנחנו למדים מכך זה שבוודאות גם גרסת ה NOTE תתרחב ותכיל לפי הצפוי לפחות שני דגמים, אם לא אפילו שלושה. גרסת 4G רגילה, גרסת 4G משודרגת עם שיפורים ויותר עדשות מצלמה, וגרסה שתומכת במהירויות אינטרנט של הדור הבא 5G. אתרי שמועות גדולים אפילו משערים שיצאו 4 מכשירים בגרסת ה NOTE השנה.

note

מה ידוע על המפרט ועל העיצוב?

המידע הבא בגדר שמועות. רובן מבוססות למדי, אם כי אנחנו מזהירים מראש -שלא תבואו בטענות – עדיין אין הצהרות רשמיות מטעם סמסונג.

הגרסה הגדולה של המכשיר צפויה להכיל סוללה מאסיבית ענקית של 4,500 מילי אמפר, עם מטען בעל יכולות הטענה גבוהות וגדולות יותר משאר מכשירי סמסונג שיצאו עד היום לשוק (30 וואט לפחות לפי השמועות, אנחנו מקווים שבסמסונג אפילו ישתגעו וגדילו את עצמת ומהירות ההטענה ל50 וואט, אמן).

עוד צפוי – נקב המסך המפורסם של סמסונג שמחליף את המגרעת במסך לטובת מצלמה קדמית יטייל אופקית וינוע למרכז, במקום בצד המסך, שינוי שישפיע על השימוש באופן ישיר, אנחנו מקווים שהנקב יהיה קטן וימוקם בצורה שבה הוא יתאחד עם שורת הסטטוס ולא ירד מתחתיה, אחרת זה עלול להציק בעין ובעת השימוש במכשיר.

עוד שמועה רצינית מיסתורית היא שהמכשיר לא יראה דומה למכשירי סמסונג בצד האחורי שלו. זו שמועה אמינה למדי אם כי היא חוסכת בפרטים מאוד. זה אומר שאו שנקבל עיצוב חדשני או צבעים חדשניים בגב המכשיר, או שמדובר בשינוי בכמות העדשות ובסידור שלהן בגב המכשיר.

שמועות הזויות מפוקפקות ומוטלות בספק…

יש גם שמועות מוזרות אך רווחות באינטרנט, חלקן הזויות ויהיה מעניין מאוד אם אכן יתברר שהן נכונות בסופו של דבר.

אחת מהן גורסת כי למכשיר לא יהיו כפתורים פיזיים בצידיו – בכלל. במקום זה, צידי המכשיר יהיו לחיצים לכל אורכם, והמשתמש יוכל להגדיר איפה למקום "כפתורים וירטואליים" ומה כל כפתור כזה יעשה בפועל. נשמע עתידני וקצת יומרני מידי, אז אם השמועה הזו לא נכונה עבור מכשירי הגלקסי נוט 10, לפחות שהיצרניות ישקלו להכניס את זה ולפתח את זה בעתיד – זה יהיה מדהים.

שמועה נוספת היא שלא תהיה מצלמה קדמית בכלל במכשיר, במקום זה תהיה מצלמה זעירה ואיכותית בעט הסטיילוס שמגיע עם כל מכשיר נוט. פירוש הדבר שלא יהיה נקב במסך מלפנים, והמסך יוכל להתפרש עם יחס גודל מסך לגודל גוף מכשיר טוב בהרבה. התאוריה הזו נשמעת מדהים על הנייר, אם כי פחות הגיונית במציאות – דרוש כח עיבוד חזק שלא סביר שהעט יכיל עבור לקיחת תמונות, חיבור אלחוטי יציב וחזק בין העט לסלולרי, ובנוסף ולסיום – אנחנו לא מצליחים להתגבר על כמה משעשע זה יראה כאשר מישהו יצלם את עצמו בסלפי עם העט הזעיר הזה ולא עם מכשיר סלולרי ביד.

ביצועים – מידע אמין למדי

אנחנו צופים, כפי שניתן לצפות מסמסונג, לחומרה וביצועים משוגעים. 8 או 12 גיגה ראם לפי גרסת המכשיר – אלו השמועות, סוללה ענקית כאמור עם מטען חדשני וזריז, מסך 6.75 אינצ' ברזולוציית קוואד HD פלוס מסוג אמולד, ומעבד סנאפ דרגון 855 מהיר וזריז.

 

מה יתברר כנכון, מה כפחות נכון? נאלץ לחכות מספר חודשים עד שהמכשיר יצא באופן רשמי, בכל מקרה מה שבטוח – ההשקה תהיה מעניינת ויהיה מדובר במכשיר איכותי ומרגש.